پیارم: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آموزش و پرورش برای ارزیابی معلمان پایه ششم ابتدایی یک آزمون هماهنگ استانی را در استان اصفهان برگزار کرده است. به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، نجیمه باجلان ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه امسال تحولاتی ...

پیارم: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آموزش و پرورش برای ارزیابی معلمان پایه ششم ابتدایی یک آزمون هماهنگ استانی را در استان اصفهان برگزار کرده است.

خبرگزاری فارس: برگزاری آزمون هماهنگ استانی برای ارزیابی معلمان پایه ششم اصفهان

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، نجیمه باجلان ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه امسال تحولاتی در سیستم آموزشی کشور و استان‌ها ایجاد شده است، اظهار داشت: اجرای نظام ۳+۳+۶، استقرار پایه ششم در دوره ابتدایی، طرح نظام دوری در سه ساله نخست ابتدایی و اجرای آزمایشی چند معلمی در سه ساله دوم ابتدایی از مهم‌ترین این طرح‌ها به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه طی هفته‌های گذشته مباحث تحولی را در گردهمایی معلمان و مدیران استان مطرح و ارزیابی کردیم، ادامه داد: در حال حاضر فرم‌های نظر‌خواهی در راستای اجرای طرح‌های تحولی در دوره ابتدایی در سطح ادارات توزیع شده است تا یک برون‌داد دقیق و علمی نسبت به اجرای این طرح‌ها داشته باشیم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: دستیابی آموزش و پرورش استان به موفقیت‌های موجود در حوزه اجرای نظام ۳+۳+۶ تنها با مدیریت مدیرکل آموزش و پرورش استان به دست آمده است.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح‌های تحولی در دوره ابتدایی به میزان بسیاری به کیفیت مباحث آموزشی توجه داشته‌ایم، ادامه داد: همچنین در راستای تقویت نیروی مربیان و معلمان نیز به میزان بسیاری به ارتقای کیفیت مباحث آموزشی توجه کرده‌ایم.

عاملیان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان برای ارزیابی معلمان پایه ششم ابتدایی یک آزمون هماهنگ استانی را در استان اصفهان برگزار کرده است، تأکید کرد: امسال مشکلاتی در راستای کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی وجود داشته است و عدم وجود پیشینه‌ای برای این کتاب یکی از دلایل این مشکلات به شمار می‌رود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه معلمان و دانش‌آموزان نیز با این شیوه آشنا نبوده‌اند، افزود: کتاب روش تدریس کتاب ریاضی پایه ششم بهمن‌ماه امسال در سطح ادارات توزیع شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3242

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.