پیارم: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: فردا و با حضور رئیس جمهور طرح توسعه پالایشگاه نفت امام(ره) شازند بهره‌برداری می‌شود. به گزارش  پیارم به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در جلسه درس اخلاق مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به بهره‌برداری از طرح توسعه پالایشگاه نفت امام(ره) ...

پیارم: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: فردا و با حضور رئیس جمهور طرح توسعه پالایشگاه نفت امام(ره) شازند بهره‌برداری می‌شود.

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از طرح توسعه پالایشگاه امام(ره) شازند

به گزارش  پیارم به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در جلسه درس اخلاق مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به بهره‌برداری از طرح توسعه پالایشگاه نفت امام(ره) شازند با حضور رئیس جمهور اظهار داشت: با راه‌اندازی طرح توسعه روزانه ۱۶ میلیون لیتر بنزین در شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند تولید و به بهره‌برداری می‌رسد که افتخار بزرگی برای کشور به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: تولید بنزین در طرح توسعه پالایشگاه بر اساس استانداردهای یورو چهار و پنج صورت می‌گیرد که این مهم نشان دهنده بی اثر بودن تحریم‌های دشمنان و خودکفایی و اقتدار ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک بودن بهار ۹۲ گفت: بهار درس‌‌های فراوانی به همراه دارد که از زنده شدن و تحول در طبیعت می‌توان درس‌های فراوانی آموخت.

دری ‌نجف‌آبادی درس توحید و قیامت شناسی را از درس‌های مهم بهار دانست و افزود: انضباط و نظم، برنامه‌ریزی و حساب رسی از دیگر درس‌ها و پیام‌های بهار برای اهل تدبر و تفکر است.

وی همچنین با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با نوروز گفت: حضرت زهرا(س) بزرگ‌ترین بانوی دو عالم است که باید برنامه‌های ایام فاطمیه را با شکوه‌ هر چه تمام برگزار کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3238

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.