پیارم- نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی با تقدیر و تشکر از راهکارهای رهبر معظم انقلاب برای کاهش فشار تورم و گرانی در کشور گفت: پرداخت عیدانه به مردم در شرایط کنونی یکی از راهکارهای موثر و مطلوب بود.   به گزارش  پیارم به نقل ازخبرنگار سیاسی ایرنا، ˈ رحیم ...

پیارم- نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی با تقدیر و تشکر از راهکارهای رهبر معظم انقلاب برای کاهش فشار تورم و گرانی در کشور گفت: پرداخت عیدانه به مردم در شرایط کنونی یکی از راهکارهای موثر و مطلوب بود.

 

به گزارش  پیارم به نقل ازخبرنگار سیاسی ایرنا، ˈ رحیم زارع ˈ روز چهارشنبه در نطق میان دستور خود در جلسه علنی مجلس خواستار توجه به وضعیت معیشتی مردم از جمله حقوق کارمندان شد و گفت: مسوولان در این رابطه تنها به شعار دادن اکتفا نکنند.

زارع با اعلام این که شان و جایگاه کارگران در کشور به درستی دیده نشده است گفت: مسوولان نباید مشکلات کارگران را سیاسی کنند بلکه باید در جهت بهبود وضعیت آنان تلاش کنند.

وی اظهارداشت: ملت ایران از نمایندگان و مسوولان کشور توقع دارند که از کارآفرینان و تولید کنندگان در جهت بهبود وضع اقتصادی کشورمان حمایت کنند.

زارع در ادامه خطاب به گروه ۱+۵ افزود: ملت فهیم ایران از حقوق حقه خود به هیچ عنوان کوتاه نخواهند آمد و در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی آرمان ها، اهداف و کار خود را ادامه می دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3236

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.