پیارم  ـ آیت الله ˈحسین نوری همدانیˈ از مراجع تقلید از صدا و سیمای جمهوری اسلامی خواست در ایام نوروز به ایام فاطمیه توجه و حرمت این ایام را حفظ کند.   به گزارش  پیارم به نقل ار ایرنا، وی روز چهارشنبه در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با بیان اینکه نباید ...

پیارم  ـ آیت الله ˈحسین نوری همدانیˈ از مراجع تقلید از صدا و سیمای جمهوری اسلامی خواست در ایام نوروز به ایام فاطمیه توجه و حرمت این ایام را حفظ کند.

 

به گزارش  پیارم به نقل ار ایرنا، وی روز چهارشنبه در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با بیان اینکه نباید برنامه های صدا و سیما ایام فاطمیه را تحت الشعاع قرار دهد، افزود: نظام اسلامی در کشور حاکم است پس باید ارزشهای اسلامی رعایت شود.

آیت الله نوری همدانی حمایت رهبر معظم انقلاب از ارکان های نظام از جمله صدا و سیما را دلیلی بر توجیه برخی رفتارها و برنامه ها ندانست و افزود: نگاه رهبری برای حمایت از ارکان نظام وسیع و از زاویه حفظ اسلام است و به این دلیل است که بهانه در دست دشمن قرار نگیرد.

وی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در تحولات منطقه و جهان ادامه داد: امروز شاهدیم که انقلاب اسلامی بیدار کننده مسلمان و زمینه ساز نجات آنان از یوغ مستکبرین شده است و فقط جباران قدرت و ثروت در مقابل آن ایستاده اند.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر حفظ وحدت افزود: باید تلاش کنیم که از بهانه دادن به دشمنان خودداری کرده و زمینه ساز هجمه رسانه ای و سوءاستفاده آنان نشویم و سعی کنیم آرامش کشور را حفظ کنیم.

وی خواستار تلاش بیشتر مسوولان برای حل مشکل گرانی در کشور شد و افزود: مسوولان تلاش خود را به تمام ایام سال تعمیم داده و فقط شب عید را مدنظر نداشته باشند چرا که موضوع گرانی از اهمیت بالایی برخوردار است

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3235

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.