پیارم: نخستین پل زیرقوسی درون‏شهری کشور پس از ۲۱ ماه انتظار مردم سمنان بالأخره به بهره‏برداری رسید. به گزارش  پیارم به نقل از  خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز بخت پلی که مدت‏ها نامش «معلم» و نیمه‏کاره مانده بود، به یمن و برکت نام‏گذاری به یاد سردار شهید شاطری باز شد و نخستین پل ...

 

پیارم: نخستین پل زیرقوسی درون‏شهری کشور پس از ۲۱ ماه انتظار مردم سمنان بالأخره به بهره‏برداری رسید.

خبرگزاری فارس: نخستین پل زیرقوسی درون‏شهری کشور بهره‏برداری شد

به گزارش  پیارم به نقل از  خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز بخت پلی که مدت‏ها نامش «معلم» و نیمه‏کاره مانده بود، به یمن و برکت نام‏گذاری به یاد سردار شهید شاطری باز شد و نخستین پل زیرقوسی درون‏شهری کشور بالأخره خودرو به خود دید.

اجرای عملیات عمرانی این پل مدت‏ها سبب سوانح و ترافیک در میدان معلم سمنان شده بود.

ساخت نخستین پل زیرقوسی درون‏شهری کشور از خرداد ماه سال ۹۰ آغاز شده بود و قرار بود ۱۴ ماهه به بهره‏برداری برسد.

به گزارش فارس؛ بر اساس اعلام شهردار سمنان تا پایان شهریور ماه امسال قرار بود دو خط از پل به اتمام برسد و پل معلم سمنان تا دهه فجر امسال بهره‏برداری شود؛ اما این طرح تا روزهای گذشته هم‏چنان در دست ساخت و تکمیل بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان نیز در همین زمینه به فارس گفته بود: ما از بابت مشکلاتی که در تردد مردم سمنان به واسطه احداث این پل پیش ‏آمده است، عذرخواهی می‏کنیم و بارها نیز از صبر آنها تشکر کرده‏ایم.

در همین حال، معاون عمرانی شهردار سمنان نیز از تأخیر پیش آمده در افتتاح پل شهید شاطری سمنان عذرخواهی کرد.

مسئولان سمنان از شهردار گرفته تا معاونان و کارشناسان مرتبط همه و همه با افتخار و اطمینان کامل از افتتاح این پل در کمترین زمان ممکن سخن گفتند؛ در حالی که چند بار وعدهها تحقق نیافت و به مناسبتی میمون و فرخنده حواله شد.

در آخرین اظهار نظر شهردار سمنان، از افتتاح پل به عنوان یکی از پروژههای دهه مبارک فجر یاد شده بود. متأسفانه دهه فجر امسال هم با تمامی افتخارات به یاد ماندنی و فراموش نشدنی پشت سر گذاشته شد و این وعده محقق نشد.

در این بین، معاون عمرانی شهردار سمنان در نخستین کلام از بروز این تاخیر و تمامی مشکلات ناشی از آن از طرف مجموعه شهرداری از شهروندان سمنانی پوزش خواست.

مهدی موحدزاده گفت: به مردم قول افتتاح پل معلم در ایام مبارک دهه فجر را داده بودیم که متأسفانه این وعده محقق نشد و افتتاح به زمان دیگری موکول شد.

وی افزود: تلاش کردیم تا پل معلم به بهترین نحو و با رعایت استانداردهای روز دنیا ساخته شود و به همین دلیل در انجام امور فنی آن نهایت دقت و توجه را به کار بردیم و تأخیر در افتتاح پل هم مربوط به رعایت نکات فنی و برطرف کردن برخی نواقص کوچک است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3222

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.