پیارم: مشاور امور ایثارگران استاندار سمنان و فرمانده بسیج صاحب‏الامر(عج) سمنان گفت: بسیج تمام تلاش خود را برای تربیت نوجوانان و جوانان ایران اسلامی به کار گرفته است. به گزارش  پیارم به نقل ازخبرگزاری فارس در سمنان در خصوص اهم فعالیت‌های فرهنگی و هنری و … بسیج صاحب‌الامر(عج) در سال ۹۱ گفت: هر چند حلقه‏های ...

پیارم: مشاور امور ایثارگران استاندار سمنان و فرمانده بسیج صاحب‏الامر(عج) سمنان گفت: بسیج تمام تلاش خود را برای تربیت نوجوانان و جوانان ایران اسلامی به کار گرفته است.

خبرگزاری فارس: تربیت نوجوانان و جوانان از مهم‌ترین اولویت‌های بسیج است

به گزارش  پیارم به نقل ازخبرگزاری فارس در سمنان در خصوص اهم فعالیت‌های فرهنگی و هنری و … بسیج صاحب‌الامر(عج) در سال ۹۱ گفت: هر چند حلقه‏های صالحین نمایشگر تمرکز بسیج بر فعالیت تربیتی است، اما برای تحقق مطلوب تربیت اسلامی و مصون‏سازی فرزندان ایران اسلامی از آماج تهاجم دشمن، نیاز به همراهی خانواده‏هاست.

وی گفت: در حال حاضر ۱۴ حلقه صالحین در بسیج صاحب‏الامر(عج) برپا است و برای حفظ و ارتقای وضعیت موجود و همچنین برای محقق شدن برنامه‌های تربیتی نیاز به مشارکت و فهم والدین در موضوع صالحین است.

مشاور امور ایثارگران استاندار سمنان اضافه کرد: نظام صالحین دارای ساختار و برنامه مدون بوده و در همه ابعاد ورزشی، فرهنگی، تربیتی و آموزشی دارای برنامه است؛ اما در حقیقت این سرگروه است که نقش اساسی را در پیاده‌سازی اهداف نظام صالحین در بین اعضای گروه خود را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه حلقه‌های صالحین این پایگاه، دارای سطوح و رده‌های متعددی است و به عبارتی سطح‌بندی شده است، افزود: سرحلقه‌های صالحین افرادی عامل و مومن هستند و  دوره‌های آموزشی را گذرانده‌اند‌ و دائما در معرض آموزش بوده و در محیط فکری قرار دارند.

مظاهری ادامه داد: بسیاری از بسیجیان این پایگاه امروز جزو نخبگان و خواص جامعه هستند و در نظام اسلامی منشأ خیر و برکت شده‌اند.

وی گفت: در سال جاری، ۱۰۰ درصد دانش‌آموزانی که عضو این پایگاه بوده و در کنکور شرکت کرده‌اند، در دانشگاه قبول شده‌اند و توجه به مسائل عقیدتی، ولایت‌مداری و روحیه ایثار و تلاش، موجب کسب موفقیت‌هایی برای بسیجیان این پایگاه شده است.

مشاور امور ایثارگران استاندار سمنان خاطرنشان کرد: بسیجیان برای ادای دین به امام و شهدا و به قصد قربت به خداوند و تعهد به نظام اسلامی و ولایت فقیه امورات فرهنگی تربیتی را پیگیری می‌کنند.

وی افزود: اهداف تربیتی فرهنگی اعضای بسیج زمانی محقق می‌شود که تعاملی دو سویه بین خانواده و سرگروه‌های حلقه صالحین برقرار شود.

مظاهری تصریح کرد: والدین می‌توانند با ارائه خصوصیات فرزند خود به سرگروه‌ها و همچنین بیان مشکلات آنها در بهبودبخشی فضای تربیتی فرزندان و محیط اطراف خود، موثر باشند.

وی با اشاره به وجود گروه‌های مختلف تحصیلی در این پایگاه اظهار داشت: این پایگاه با وجود بسیجیان تحصیل‌کرده و متخصص خود دارای گروه مشاورین بسیج است که در ابعاد متعدد به بسیجیان مشاوره می‌دهند.

فرمانده بسیج صاحب‏الامر(عج) سمنان بیان داشت: این پایگاه دارای سایت اینترنتی بوده و برای آموزش و آشنایی با نرم افزارهای رایانه‌ای، متخصصان بسیجی این پایگاه، به آموزش اعضای بسیج می‌پردازند.

وی با بیان اینکه در سال ۹۱، بیش از ۱۵ اردوی فرهنگی تربیتی توسط پایگاه صاحب‌الامر(عج) و حضرت خدیجه(س) برگزار شده است، گفت: بخشی از این اردوها به صورت خانوادگی انجام شد که اردوی راهیان نور خلیج فارس و مشهد مقدس از بهترین اردوهای بسیج مسجد صاحب‌الامر(عج) بوده است.

مظاهری وجود کتابخانه تخصصی و بانک نرم افزار بسیج را از دیگر برنامه‌های این بسیج عنوان کرد و گفت: تهیه نشریه دیجیتال با عنوان رایحه وصال و ایجاد گروه سرود و تواشیح بسیج نیز از دیگر اقدامات بسیج صاحب‌الامر(عج) به شمار می‌رود.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های ورزشی در این پایگاه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت دانش‌آموزان در دانشگاه و جامعه توجه به امر ورزش بوده است.

مشاور امور ایثارگران استاندار سمنان بیان داشت: در بخش تربیت‌بدنی پایگاه، بیش از هفت رشته مانند فوتسال، جودو، کوهنوردی، شنا، دومیدانی، تنیس روی میز و بسکتبال مورد توجه است و با استقبال بسیجیان عضو روبرو شده و جلسات تمرینی آن برگزار می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3219

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.