پیارم: مانور امداد و نجات دریایی و هوایی در راستای آمادگی تیم‌های جستجو و نجات دریایی در نوروز ۹۲ با حضور واحدهای دریایی و هوایی برگزار شد. به گزارش  پیارم به نقل ازخبرگزاری فارس ار بندرعباس، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان صبح امروز در حاشیه این مانور اظهار کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی ...

پیارم: مانور امداد و نجات دریایی و هوایی در راستای آمادگی تیم‌های جستجو و نجات دریایی در نوروز ۹۲ با حضور واحدهای دریایی و هوایی برگزار شد.

خبرگزاری فارس: برگزاری مانور امداد و نجات دریایی و هوایی در هرمزگان

به گزارش  پیارم به نقل ازخبرگزاری فارس ار بندرعباس، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان صبح امروز در حاشیه این مانور اظهار کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در راستای تحقق مسئولیت‌های ملی و الزامات کنوانسیون‌های بین‌المللی، به عنوان مرجع استانی ایمنی دریانوردی و همچنین به منظور دستیابی حداکثر آمادگی و هماهنگی استانی در هنگام بروز سوانح دریایی و ارائه خدمات شایسته به مسافرین نوروزی اقدام به برگزاری مانور جستجو و نجات دریایی کرد.

مهدی نوفرستی افزود: مانور جستجو و نجات دریایی در راستای اجرای طرح ساماندهی سفرهای دریایی ویژه نوروز ۹۲ در حد فاصل بندر شهید حقانی و بندر شهید ذاکری (‌دو مایلی موج‌شکن بندر شهید حقانی‌) برگزار شد.

وی ارزیابی میزان آمادگی واحدهای دریایی و هوایی، توانایی و مهارت پرسنل در اجرای عملیات، بررسی و ارزیابی نحوه مدیریت تیم‌های جستجو و نجات دریایی، کشف نقاط ضعف و قوت، بررسی زمان پاسخگویی به شرایط اضطراری، هماهنگی بین شناورها و بالگرد در زمان انجام جستجو برای اجرای طرح مربوطه، بررسی وضعیت برقراری ارتباط و تعامل با ارگان‌های دریایی استان، بررسی وضعیت کارایی دستگاه‌ها و تجهیزات موجود در یگان‌های شناور و پروازی به منظور اجرای عملیات جستجو و نجات دریایی را از جمله اهداف این مانور برشمرد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در پایان گفت: در مانور مذکور دو شناور ناجی و سه شناور مسافری و یک فروند بالگرد شرکت داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3215

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.