پیارم- به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی رئیس بنیاد شهید و کارکنان بنیاد شهید به دیدار فرماندار شهرستان رفتند. به گزارش خبرنگار پیارم، عباس اقتداربختیاری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار ضمن تبریک سالروز تاسیس بنیاد گزارشی از روند کار امورات خانواده های شهدا و جانبازان،آزادگان ارائه دادو افزود: شهرستان ...

پیارم- به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی رئیس بنیاد شهید و کارکنان بنیاد شهید به دیدار فرماندار شهرستان رفتند.

به گزارش خبرنگار پیارم، عباس اقتداربختیاری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار ضمن تبریک سالروز تاسیس بنیاد گزارشی از روند کار امورات خانواده های شهدا و جانبازان،آزادگان ارائه دادو افزود: شهرستان حاجی آباد دارای ۱۰۴ شهید، ۹۰جانباز و ۱۸ آزاده است که زیر نظر بنیاد می باشند و به آنها خدمات ارائه می شود.
فرماندار شهرستان حاجی آباد به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهدا در دیدار با جمعی از کارکنان بنیاد شهید، افزود: باید سعی کنیم تفکر شهیدان را در جامعه به خصوص برای جوانان و نسل های آینده احیا کنیم.
وی اظهار داشت: شهادت در جامعه ما به عنوان یک واقعیت و جریان اصیل و ریشه دار فرهنگی محسوب می شود و بنابراین امروزه سرلوحه قرار دادن این تفکر در جامعه ما بسیار ضروری است.
پوراشرف تاکید کرد: شهدا اسطوره هایی هستند که همگان را بسوی خدا دعوت می کنند و اکنون مزار و وصیت نامه های آنان جلوه گاه ایمان و نسخه های سعادتمندی بشر می باشند.
وی خاطرنشان کرد: شما مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید در شناساندن بیشتر شهیدان به نسل جوان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره و ارزش های هشت سال دفاع مقدس تلاش کنید.
پوراشرف یادآور شد: استقلال، پیشرفت و امنیت نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی است.
وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات کارکنان و مدیران بیناد شهید و امور ایثارگران استان در خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گفت: کار شما بسیار ارزشمند بوده و باید در خدمت به خانواده های شهدا به ویژه تربیت و تحصیل فرزندانشان کوشا باشید تا آنان قدر پدران خود را دانسته و خود را در مسیر آرمان های شهدا قرار دهند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3213

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.