به گزارش  پیارم به نقل از ایرنا، ˈساسان والی زادهˈ روزدوشنبه در آیین گشایش دفتر منطقه ای نمایندگی جدید این خبرگزاری درایلام اظهار کرد: مردم در موسم انتخابات که فضای پویایی وسرزندگی بیشتری حاکم است، بیش ازهر زمان دیگری همبستگی و انسجام خویش را با آرمان ها وارزش های والای نظام اعلام می کنند. ...

 

به گزارش  پیارم به نقل از ایرنا، ˈساسان والی زادهˈ روزدوشنبه در آیین گشایش دفتر منطقه ای نمایندگی جدید این خبرگزاری درایلام اظهار کرد: مردم در موسم انتخابات که فضای پویایی وسرزندگی بیشتری حاکم است، بیش ازهر زمان دیگری همبستگی و انسجام خویش را با آرمان ها وارزش های والای نظام اعلام می کنند.

وی ادامه داد: انتخابات بهترین فرصت است تا رسانه ها خلاقیت، هوشمندی و جایگاه خود را به مخاطبان تبیین وبه بهترین شکل درکشور نقش‌ آفرینی کنند.

وی ادامه داد: رسانه ها باید گویا، مردمی وبر مدار اخلاق محوری حرکت و در زمان انتخابات به گونه ای بستر وفضا را برای مردم آماده کنند که بهترین ها انتخاب شوند.

مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران تاکید کرد: همه کسانی که به عنوان نامزد ازکانال شورای نگهبان گذر می کنند و درمعرض رای مردم قرار می گیرند، باید از فرصت های برابر ویکسان برای تبیین برنامه ها ودیدگاه های خود برخوردار باشند.

والی زاده مهمترین ویژگی رسانه ها درعرصه اطلاع رسانی را اخلاق محوری و استقلال خبری عنوان کرد وافزود:با توجه به فضای عمومی کشور،جایگاه رسانه‌ها نیازمند بازنگری است.

وی توضیح داد: همان گونه که از واژه رسانه برداشت می‌شود، رسانه باید گویا و رسانا باشد تا حرف مردم، خواست ها ونیازهای قانونی ومشروع جامعه را انتشار دهد.

وی ادامه داد: درنظام جمهوری اسلامی که به مردم با دیده ولی‌ نعمت نگریسته می شود،حرف مردم ونظام یکی است وبا وجود انعکاس وانتشار خدمات دولت، باید مطالبه های عمومی نیز منعکس شود تا در این حوزه پیوندی دوسویه نیز شکل گیرد.

مدیرعامل خبرگزاری ایسنا، برجسته سازی های دروغین را از معایب و آفات کارکرد رسانه ای دانست وگفت: شوربختانه برخی رسانه ها که تعریف خاصی از رسانه ندارند به عنوان ارگان احزاب، گروه ها واشخاص در این وادی کار می کنند.

والی زاده اظهارکرد: عیب وایراد دیگر این گونه رسانه ها این است که سیما و تابلو خود را به طور روشن وآشکار مشخص واعلام نمی‌کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3209

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.