جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد گفت: وحدت و همکاری نیروهای انتظامی و بسیج موجب برقراری امنیت پایدار است. به گزارش  پیارم به  نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد، موسی انصاری ظهر امروز در جلسه مشترک ناجا و بسیج این شهر اظهار کرد: نشست‌های مشترک برای اجرای مطلوب ماموریت‌ها حائز اهمیت است. وی با اشاره به ...

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد گفت: وحدت و همکاری نیروهای انتظامی و بسیج موجب برقراری امنیت پایدار است.

خبرگزاری فارس: امنیت پایدار در گروی وحدت است

به گزارش  پیارم به  نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد، موسی انصاری ظهر امروز در جلسه مشترک ناجا و بسیج این شهر اظهار کرد: نشست‌های مشترک برای اجرای مطلوب ماموریت‌ها حائز اهمیت است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هم اندیشی و محافل انس و مودت بسیجیان با نیروی انتظامی افزود: همکاری بیشتر بسیجیان با نیروی انتظامی بستر امنیت و آسایش مردم را بیش از پیش فراهم می‌کند.

انصاری با تاکید بر اینکه فرهنگ بسیج، فرهنگی جامع و غیرقابل محصور در یک سازمان است گفت: بسیج سلوک زندگی، پایبندی و دلدادگی به قرآن و ائمه اطهار(س) است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد به اقدامات ارزشمند و ماموریت‌های متنوع نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: نیروهای جان بر کف ناجا نیز با روحیه بسیجی به صورت شبانه روزی در تامین امنیت و آسایش جامعه تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج در طول بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی نشان داده است که سینه خود را برای هر تیری که به خیمه اسلام، انقلاب و ولایت شلیک می‌شود سپر کرده و از این جایگاه رفیع با تمام وجود حراست و پاسداری کرده است.

انصاری به راه اندازی گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌های بسیج اشاره کرد و گفت: بسیاری از ناهنجاری‌ها در اجتماع به واسطه کم رنگ شدن فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

وی ادامه داد: با احیای این دو فریضه الهی شاهد شکوفایی جامعه در عرصه‌های مختلف خواهیم بود.

انصاری تصریح کرد: دفاع از ارزش‌های اسلامی و قانون اساسی، کمک به برقراری عدالت اجتماعی، تأمین امنیت و آسایش اجتماعی و جلوگیری از تخلفات و قانون شکنی با همکاری بسیج و نیروی انتظامی محقق خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3206

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.