تهران – ˈمحمود احمدی نژادˈ رییس جمهوری لایحه ˈتعیین تعرفه های خدمات مرکز توسعه تجارت الکترونیکیˈ را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد. لایحه ˈتعیین تعرفه های خدمات مرکز توسعه تجارت الکترونیکیˈ که بنا به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت به تصویب هیات وزیران رسیده است، برای طی تشریفات قانونی از سوی رییس جمهوری تقدیم ...

تهران – ˈمحمود احمدی نژادˈ رییس جمهوری لایحه ˈتعیین تعرفه های خدمات مرکز توسعه تجارت الکترونیکیˈ را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

لایحه ˈتعیین تعرفه های خدمات مرکز توسعه تجارت الکترونیکیˈ که بنا به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت به تصویب هیات وزیران رسیده است، برای طی تشریفات قانونی از سوی رییس جمهوری تقدیم مجلس شد.

در مقدمه توجیهی این لایحه آمده است: با توجه به تاثیر اقتصادی قابل توجه خدمات مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بر فعالیت های دستگاه های اجرایی و بخش غیر دولتی و تحولات سریع فناوری در ارائه خدمات جدید در تجارت الکترونیکی و در راستای اخذ مجوز قانونی برای ردیافت وجه توسط مرکز یاد شده در ازای ارائه خدمات به متقاضیان بدون تحمیل بار مالی آن به دولت، این لایحه برای طی مراحل قانونی تقدیم مجلس می شود.

بر اساس ماده این لایحه، به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اجازه داده می شود برای وصول بهای خدماتی که به متقاضیان ارائه می دهد، اقدام و وجوه حاصل را به عنوان درآمد اختصاصی که در قوانین بودجه سنواتی منظور می شود، به خزانه داری کل کشور واریز کند.

به گزارش  پیارم به نفل ازایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، بر اساس این لایحه همچنین انواع خدمات مرکز یاد شده و تعرفه هر یک از آنها بنا به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت به تصویب شورای اقتصاد می رسد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3203

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.