آیا احمدی نژاد در نقشه مجمع تشخیص مصلحت نقش بازی می کند؟!/ بمب اتمی کره شمالی در راه تهران/ تحریم ها کاهش می یابد پیارم به نقل ازجام سیاسی: “سیاوش اوستا” چهره قدیمی ضدانقلاب و لیدر فرقه ساختگی موسوم به «نو زرتشتیان» که در تلویزیون سلطنت طلب پارس (Parstv) برنامه اجرا می کند، در تازه ...

آیا احمدی نژاد در نقشه مجمع تشخیص مصلحت نقش بازی می کند؟!/ بمب اتمی کره شمالی در راه تهران/ تحریم ها کاهش می یابد

پیارم به نقل ازجام سیاسی: “سیاوش اوستا” چهره قدیمی ضدانقلاب و لیدر فرقه ساختگی موسوم به «نو زرتشتیان» که در تلویزیون سلطنت طلب پارس (Parstv) برنامه اجرا می کند، در تازه ترین اظهارات خود مدعی شد که رفتار و مواضع اخیر دکتر احمدی نژاد که جنجال ساز و بحث برانگیز بوده است، جزئی از سیاست کلان نظام برای تأثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ است.

وی با اشاره به رویکردهای جدید آقای احمدی نژاد گفت: «شعارهایی که علیه روحانیت دارد می دهد و کارهایی که الآن ضد روحانیت و علیه کل سیستم می کند، تا به حال در این ۳۴ سال هیچکدام از دولتمردان جمهوری اسلامی انجام نداده اند. همه اینها هم به انتخابات مربوط می شود، چون انتخابات سال آینده خیلی حساس و خیلی تعیین کننده است. یعنی در این انتخابات اگر رژیم موفق بشود برنامه خودش را -که نقشه ای است که مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام کشیده[!]- عملی کند، خاطرتان جمع باشد که تا ۳۰ سال دیگر جمهوری اسلامی تثبیت می شود.»

اوستا در ادامه به مخاطبان خود هشدار داد: «نمی خواهم ناامیدتان کنم، برای این می گویم که حواستان جمع باشد و بیایید به میدان و از خواب غفلت بیدار شوید. اینها [جمهوری اسلامی] در سطح جهانی کاری کرده اند که الآن خود امریکا و اروپا می گویند تحریم ها همه “بازی” است. کم کم پذیرفته اند و دارند [با ایران] کار می کنند، فقط بعضی جاها را تشخیص داده اند و ترجیح می دهند که با فحش کارشان را انجام بدهند. در درازمدت هم اینها می آیند کاری می کنند که حتی من هم که اینجا نشسته ام علیهشان حرف می زنم، دادگاهی ام کنند؛ و همه شما را همینطور…»

بمب اتمی کره شمالی در راه تهران

جام سیاسی؛ سایت دویچه وله(DW) نوشت: «از پیونگ‌یانگ تهدیدهای تازه‌ای به گوش می‌رسد. رهبران کره شمالی اعلام کردند که قصد دارند برنامه ‌اتمی خود را شتاب بخشند. این امر واکنشی به تحریم‌های تازه‌ شورای امنیت سازمان ملل متحد است که این کشور را بیش از پیش در معرض انزوای جهانی قرار می‌دهد.»

بنابر این گزارش، روزنامه‌ آمریکایی “وال‌استریت ژورنال” مدعی شده است: «اینک مقامات دولت آمریکا نگران ارسال فزاینده‌ فن‌آوری جنگ‌افزار اتمی کره شمالی به ایران هستند. این مقامات گفته‌اند که تفاهمنامه‌ای که در سپتامبر سال ۲۰۱۲ در زمینه ‌همکاری‌های اتمی میان دو کشور امضا شده است، با توجه به افزایش تنش‌ها میان کره شمالی و جامعه جهانی، اهمیت تازه‌ای می‌یابد.»

تحریم ها کاهش می یابد

جام سیاسی؛ سایت رادیو فردا(Radio Farda) نوشت: «علی اکبر صالحی، وزیر امور خارجه ایران روز یکشنبه وعده داد که در سال آینده خورشیدی، تحریم‌های ایران کاهش یابند.»

به گزارش خبرگزاری مهر، صالحی بدون ارائه توضیحات بیشتر گفت اطلاعاتی در دست دارد که هم اکنون قابل بیان نیستند. وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: «اگر وقتی را برای حل و فصل این موضوع در نظر بگیریم، الان بهترین زمان است.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3193

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.