قاسم روانبخش، با اشاره به اقداماتی که امکان دارد رئیس جمهور در صورت رد صلاحیت مشایی انجام دهد گفت که تمام پیش بینی ها برای مقابله با چنین اقداماتی صورت گرفته است.   پیارم به نقل از جام سیاسی؛ سایت بی بی سی فارسی(BBC Persian)، وابسته به نظام سلطنتی انگلیس نوشت: «قاسم روانبخش، عضو شورای ...

قاسم روانبخش، با اشاره به اقداماتی که امکان دارد رئیس جمهور در صورت رد صلاحیت مشایی انجام دهد گفت که تمام پیش بینی ها برای مقابله با چنین اقداماتی صورت گرفته است.

 

پیارم به نقل از جام سیاسی؛ سایت بی بی سی فارسی(BBC Persian)، وابسته به نظام سلطنتی انگلیس نوشت: «قاسم روانبخش، عضو شورای مرکزی “جبهه پایداری انقلاب اسلامی” هشدار داده که ممکن است محمود احمدی‌نژاد در صورت رد صلاحیت اسفندیار رحیم مشایی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، دست به اقداماتی از قبیل استعفا یا برگزار نکردن انتخابات بزند.»

 

به گزارش خبرگزاری مهر، آقای روانبخش در همایش “اقتدار ملی در پرتو ولایت” در شهر زنجان گفت که با وجود احتمال انجام واکنش های فوق از سوی رئیس دولت، “تمام پیش بینی ها” برای مقابله با چنین اقداماتی صورت گرفته است.

 

وی افزود: «در صورت برکناری وزیر کشور، رهبری از جایگاه رهبری خود استفاده می کند و وزیر کشور را در مقام خود ابقا می کند و در صورت استعفای رئیس جمهوری، معاون اول به جای وی اداره کشور را تا بر روی کار آمدن رئیس جمهور جدید بر عهده می گیرد.»

 

قاسم روانبخش با اشاره به مخالفت مقام معظم رهبری با انتصاب اسفندیار رحیم مشایی به سمت معاون اولی رئیس جمهور در پی انتخابات ۱۳۸۸، گفته است: «شورای نگهبان آیا کسی را که برای معاونت اولی صلاحیت نداشته، برای انتخابات ریاست جمهوری تائید صلاحیت می کند؟ هرگز!»

 

وی با ذکر اینکه در صورت رد صلاحیت آقای مشایی، هواداران وی امکان “برهم ریختن” کشور را نخواهند داشت، افزوده است: «جریان انحرافی فاقد قدرت لازم برای ایجاد حرکت خاص است و این امر در ۱۱ روز خانه نشینی احمدی نژاد ثابت شد، زیرا فقط چند نفر به خاطر آقای احمدی نژاد جلوی پاستور رفتند.»

 

قاسم روانبخش همچنین با اشاره به تکرار شعار “زنده باد بهار” در مناسبت های مختلف گفته است که جریان انحرافی “همه برنامه ریزی‌ها را برای انتخابات آینده ریاست جمهوری انجام داده و بنا نیست از مشایی کوتاه بیاید.”

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3191

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.