مردم شهرستان بستک با برپایی تجمع اعتراض آمیز، کشتار مظلومانه شیعیان پاکستان را محکوم و از این اقدام غیر انسانی اعلام انزجار کردند. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بستک، تجمع اعتراض آمیز مردم شهرستان از ساعت ۱۰ صبح در محل مجتمع علوم دینی بستک آغاز شد که انزجار خود را نسبت به ...

مردم شهرستان بستک با برپایی تجمع اعتراض آمیز، کشتار مظلومانه شیعیان پاکستان را محکوم و از این اقدام غیر انسانی اعلام انزجار کردند.

خبرگزاری فارس: بستکی‌ها، کشتار شیعیان پاکستان را محکوم کردند

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بستک، تجمع اعتراض آمیز مردم شهرستان از ساعت ۱۰ صبح در محل مجتمع علوم دینی بستک آغاز شد که انزجار خود را نسبت به کشتار مردم مظلوم پاکستان به نمایش گذاشتند.

آنان خواهان برخورد قاطع با عاملان این جنایت شدند و از محاکم بین المللی خواستند به این مسئله رسیدگی کند.

فرماندار شهرستان بستک در این تجمع ضمن محکوم کردن کشتار مظلوم شیعیان پاکستان اظهار داشت: کشتار بی‌رحمانه شیعیان پاکستان حادثه تلخ و دردناکی است که بار دیگر قلوب مسلمانان و شیعیان در اقصی نقاط عالم خاکی را مالامال از غم و اندوه کرده است.

محمد مشتاق‌زاده افزود: بی‌تردید اینگونه اقدامات خصمانه که در راستای پروژه اسلام‌‌ستیزی و ایجاد شکاف و اختلاف میان فرق و مذاهب دینی، هر از چندگاهی توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل طراحی و اجرا می‌شود، گواه آشکاری بر ترس و واهمه بیش از پیش دشمنان از اتحاد و همدلی مسلمانان است.

وی ادامه داد: دشمنان می‌دانند اسلام، قرآن، دین، شهادت، ایثار و اخلاص حقایق نابی است که مسلمانان با تکیه بر آن به پیروزی رسیده‌اند، پس آمده‌اند تا بین مسلمانان تفرقه بیندازند.

فرماندار شهرستان بستک هدف از برگزاری این تجمع را اعتراض به توطئه‌های دشمنانی دانست که بقای حضور خود را  در تفرقه بین مسلمانان شیعه و سنی می دانند.

مشتاق‌زاده افزود: ما امروز این جا تجمع کردیم تا از جوامع بین‌المللی و دولت پاکستان بخواهیم از وقوع چنین فجایعی جلوگیری کرده و عاملان آن را به سزای عمل خود برساند.

گفتنی است در پایان، تجمع کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و… کشتار شیعیان پاکستان را محکوم کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3181

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.