پیارم-فرماندار حاجی آباد با حضور در مراسم آغازین جشن نیکوکاری شهرستان ضمن تقدیر  از تلاشگران کمیته امداد و مسئولین سایر دستگاه ها ی اجرایی شهرستان در برگزاری جشن نیکوکاری تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ متعالی و دینی انفاق و احسان برای کمک به همنوع یکی از مهمترین اهداف برگزاری جشن نیکوکاری در کشور است. به ...

پیارم-فرماندار حاجی آباد با حضور در مراسم آغازین جشن نیکوکاری شهرستان ضمن تقدیر  از تلاشگران کمیته امداد و مسئولین سایر دستگاه ها ی اجرایی شهرستان در برگزاری جشن نیکوکاری تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ متعالی و دینی انفاق و احسان برای کمک به همنوع یکی از مهمترین اهداف برگزاری جشن نیکوکاری در کشور است.

به گزارش خبرنگار پیارم ، بهرام پور اشرف در این مراسم با اشاره به شعار جشنواره نیکوکاری امسال، (سلامت، توانمندی و تحکیم نهاد خانواده) اظهار داشت:امدادگران کمیته امداد با همکاری و مساعدت سایر دستگاه های اجرایی با سرلوحه قرار دادن این شعار باید در جهت خودکفایی و توانمندسازی خانوارهای تحت پوشش اقدام نمایند.
وی افزود: انفاق در راه خدا نه تنها باعث کسر مال نمی شود بلکه آن را افزایش می دهد و این سنت حسنه سال هاست در آستانه فرا رسیدن سال نو در قالب جشن نیکوکاری متجلی می شود.
پور اشرف خاطر نشان کرد: مردم خیر این شهرستان با حضور در جشن نیکوکاری در روزهای پایانی هر سال کمک های نقدی و غیرنقدی زیادی را به محرومان و نیازمندان اهدا می کنند که این حرکت علاوه بر ریشه کنی فقر در جامعه زمینه یک همدلی و هم افزایی را در آستانه سال جدید فراهم می آورد.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3173

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.