پیارم-رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد گفت: اجرای طرح فرهنگی گفتمان های دینی سازمان تبلیغات اسلامی موثرترین نقشه مقابله با حربه های دشمنان دین بوده است. به گزارش پیارم ، حجت الاسلام اسماعیل فوادیان با بیان این که طرح گفتمان های دینی سازمان تبلیغات اسلامی با هدف تقویت آموزه های دینی و باورهای مذهبی جوانان ...

پیارم-رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد گفت: اجرای طرح فرهنگی گفتمان های دینی سازمان تبلیغات اسلامی موثرترین نقشه مقابله با حربه های دشمنان دین بوده است.

به گزارش پیارم ، حجت الاسلام اسماعیل فوادیان با بیان این که طرح گفتمان های دینی سازمان تبلیغات اسلامی با هدف تقویت آموزه های دینی و باورهای مذهبی جوانان و نوجوانان بمنظور مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی پایه گذاری شده است،افزود: یکی از تاثیر گزارترین برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در دانشگاهها و مدارس، برگزاری گفتمانهای دینی با موضوعات روز است که موجبات تقویت تفکرات دینی را در حوزویان، دانشجویان، دانش آموزان و مردم را فراهم آورده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد اظهار داشت: همچنین مباحث متعددی در این جلسات مطرح می شود و تنوع موضوع و مطلب ، جذابیت خاصی برای مخاطب داشته و باعث جذب آنان می شود و این امر زمینه ساز آشنایی مردم با شبهات دینی و احکام و مسائل شرعی می شود.

وی با بیان اینکه جلسات گفتمان های دینی صد در صد لازم و اثرگذاری بسیار مطلوبی در بین مردم دارندافزود: به علت اینکه این جلسات، خارج از فضای سیاسی و برنامه های جناحی مطرح می شود ، عموم مردم می توانند مسائل مورد نظر خود را مطرح کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد افزود: لازم و ضروری به نظر می رسد که این گفتمان ها بصورت مستمر برگزار شود چرا که این جلسات باعث رشد فکری مردم در مسائل دینی و مذهبی بوده و آگاهی بیشتری نسبت به دین خود پیدا می کنند و با یقین بیشتری ، مسائل دینی خود را دنبال می نمایند و عبادات و تکالیف دینی خود را با جدیت و اهتمام خاصی انجام می دهند.

حجت الاسلام فوادیان با بیان اینکه طرح گفتمان های دینی از طرح های مؤثر و موفق سازمان تبلیغات اسلامی است، گفت: یکی از رسالت های اصلی این نهاد مقدس، برگزاری جلسات گفتمان دینی به شمار می رود، امیدواریم سازمان تبلیغات اسلامی با تربیت مربیان برجسته و توانمند ، بتواند رسالت ترویج فرهنگی دینی خود را به نحو شایسته و مطلوب به انجام برساند.

وی بازتاب اثرگذاری گفتمان های دینی در شهرستان حاجی آباد نیز افزود: ادارات دولتی و حتی اشخاص بسیاری در سطح شهرستان متقاضی برگزاری جلسات گفتمان دینی می باشند،زیرا می توانند سؤالات خود در این جلسات را به راحتی مطرح نموده و پاسخ آن را دریافت کنند.

حجت الاسلام فوادیان در پایان ضمن آرزوی سلامتی و تبریک فرارسیدن عید سعید نوروز اظهار امیدواری کرد: با کمک دلسوزانه و خالصانه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و مسئولین شهرستان بتوانیم گام های موثرتری در جهت اجرای طرح های گفتمان دینی در سال آینده برداریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3172

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.