وزیر نفت از موافقت اعضای سازمان همکاری ‌های اقتصادی اکو برای تشکیل کنسرسیوم های پیمانکاری انرژی خبرداد و گفت: با تشکیل این کنسرسیوم ها اعضای اکو می توانند پروژه‌های بزرگ انرژی را در داخل و حتی خارج از مجموعه اجرا کنند. رستم قاسمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به توافق نمایندگان ...

وزیر نفت از موافقت اعضای سازمان همکاری ‌های اقتصادی اکو برای تشکیل کنسرسیوم های پیمانکاری انرژی خبرداد و گفت: با تشکیل این کنسرسیوم ها اعضای اکو می توانند پروژه‌های بزرگ انرژی را در داخل و حتی خارج از مجموعه اجرا کنند.

خبرگزاری فارس: تشکیل کنسرسیوم پیمانکاری انرژی اکو به پیشنهاد ایران/ اجرای پروژه‌های عظیم انرژی

رستم قاسمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به توافق نمایندگان و وزرای انرژی کشورهای عضو سازمان اکو گفت: با پیشنهاد ایران مقرر شد که کنسرسیومی متشکل از اعضا به منظور فعالیت در بخش انرژی تشکیل شود.

وی ادامه داد: بخش خصوصی فعال در کشورهای عضو اکو می توانند با همکاری یکدیگر پروژه‌های بزرگ انرژی از قبیل احداث خطوط لوله نفت و گاز را حتی پروژه های مربوط به نیرو رو در داخل کشورهای عضو و یا حتی خارج از مجموعه اعضا با همکاری یکدیگر انجام دهند.

وزیر نفت تصریح کرد: تشکیل این کنسرسیوم ها می تواند موجب قوی تر شدن بخش انرژی کشورهای عضو اکو شود و حتی پروژه‌های بزرگ جهانی را با کمک یکدیگر انجام دهند.

قاسمی افزود: برخی از کشورهای عضو با وجود آنکه در بخش انرژی توانمند هستند، اما به تنهایی نمی توانند پروژه‌های بزرگ جهانی را انجام دهند از این رو اگر این شرکتها در کنارهم قرار گیرند از عهده بزرگترین پروژه‌های نفتی، گازی و حتی نیرو می توانند بر آیند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3167

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.