امام جمعه حاجی‌آباد گفت: مردم نباید سنت حسنه نوروز را سخت بگیرند.   حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: باید در ایام نوروز در رفت و آمدها و صله رحم تجملات و زرق و برق‌ها را کنار بگذاریم تا این سنت حسنه حفظ شود. وی افزود: همانطور که در پایان سال ...

امام جمعه حاجی‌آباد گفت: مردم نباید سنت حسنه نوروز را سخت بگیرند.

 

حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: باید در ایام نوروز در رفت و آمدها و صله رحم تجملات و زرق و برق‌ها را کنار بگذاریم تا این سنت حسنه حفظ شود.

وی افزود: همانطور که در پایان سال همه به دنبال تسویه حساب و بررسی عملکرد خود هستند باید به فکر حساب فردای قیامت هم باشیم و به حساب خودمان رسیدگی کنیم.

امام جمعه حاجی‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات رهبری در جمع نمایندگان مجلس بیان داشت: در مذاکرات پنج به علاوه یک کار مهمی صورت نگرفت بلکه آنان به بخش کوچکی از حقوق ما اعتراف کردند و در جلسات بعدی باید خودشان را نشان دهند.

مختاری اضافه کرد: تحریم‌ها به دلیل انرژی هسته‌ای نیست بلکه به خاطر جدا کردن ملت از نظام است که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که پای همه سختی‌های نظام تا آخرش ایستادگی می‌کنند و این عقب نشینی در مذاکرات هم به خاطر همین ایستادگی بود.

امام جمعه حاجی‌آباد خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش روی نیز یک بار دیگر ملت خودشان را ثابت می‌کنند و ما یکی از بهترین و پرشورترین انتخابات را خواهیم داشت.

وی در پایان سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را تبریک گفت و اظهار داشت: همه عزت، اقتدار و موفقیت و پیشرفت ما به برکت خون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آنان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3164

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.