یزد – فرمانده نیروی مقاومت بسیج گفت: بسیجیان قهرمان و شجاع تحت زعامت ولایت فقیه و رهبری های مقام معظم رهبری با بصیرت و هوشیاری، تمامی توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار ˈ محمد رضا نقدی ˈ روز جمعه در جمع بسیجیان ...

یزد – فرمانده نیروی مقاومت بسیج گفت: بسیجیان قهرمان و شجاع تحت زعامت ولایت فقیه و رهبری های مقام معظم رهبری با بصیرت و هوشیاری، تمامی توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار ˈ محمد رضا نقدی ˈ روز جمعه در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش ۱۵ هزار نفری الی بیت المقدس یزد افزود: بسیجیان دلاور و ملت قهرمان ایران طی ۳۵ سال گذشته همه توطئه ها را با موفقیت پشت سرگذاشته است.

وی اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در این سال ها برای رسیدن به اهداف شوم خود به انواع توطئه ها و حیله ها متوسل شدند که تمامی آنها نقش بر آب شده است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج اظهار کرد: برگزاری رزمایش بزرگ بسیجیان دارالعباده یزد دارای درس و پیام های ارزشمندی است.

سدار نقدی گفت: از مهمترین پیام های این رزمایش این است که بسیجیان ما خیلی هوشیار و با بصیرت هستند و همچنان با قدرت و عظمت در دفاع از نظام و انقلاب مقدس اسلامی در عرصه های مختلف حضوری جدی دارند.

وی افزود: پیام این رزمایش به دنیای استکباری و آمریکای جنایتکار این است که نیروهای بسیجی ما همچنان آماده ایثار و جانفشانی در مقابل تمامی توطئه ها هستند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج به توطئه های مختلف ۳۵ سال گذشته دشمن در ابعاد فرهنگی، نظامی و اقتصادی اشاره و یادآور شد: ملت ایران و بسیجیان قهرمان در هر عصر و برهه ای از زمان با شجاعت در مقابل توطئه ها ایستادگی می کنند.

وی با اشاره به تحریم ها و فشار اقتصادی دشمن در برهه کنونی از تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: ملت و بسیجیان شجاع ما همان طوری که دسیسه های دشمن را با قدرت و درایت خنثی کردند، امروز در مقابل تحریم ها و فشار اقتصادی دشمن با قدرت مقاومت و توطئه های آنها را خنثی می کنند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج گفت: پیام مهم این رزمایش بزرگ و باشکوه با حضور ۱۵ هزار بسیجی یزد این است که ملت ما در مقابل تحریم ها ایستادگی می کند و هیچگاه تسلیم دشمن و اهداف شوم آنها نمی شود.

سردار نقدی با اشاره به سوابق خصمانه و حیله گرانه آمریکا در مقابل ملت قهرمان ایران اظهار کرد: ملت ایران می داند که خصومت آمریکا و اذناب او در مقابل عظمت و اقتدار نظام مقدس اسلامی طی ۳۵ سال گذشته به اوج خود رسیده است.

وی افزود: آمریکا نشان داده که دشمن ملت و انقلاب اسلامی ایران است و موضوع مذاکره تنها یک شعار و هدف شوم از سوی آنها می باشد.

فرمانده نیروی مقامت بسیج اظهار کرد: خصومت آمریکا علیه انقلاب اسلامی حتی به عرصه ورزش هم کشیده شده و آنها فقط به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند و صحبت از مذاکره یک توطئه و حیله می باشد.

وی از تمامی نیروهای بسیجی خواست تا همچنان با قدرت و بصیرت و حفظ آمادگی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف عالیه نظام اسلامی حرکت کنند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز این رزمایش با همکاری سایر دستگاه های اجرایی بر ولایتمداری، دشمن شناسی و عمل به وظایف در راستای ماموریت های بسیج تاکید کرد.

رزمایش ۱۵ هزار نفری الی بیت المقدس ( حامیان ولایت ) بسیجیان استان یزد به مدت دو روز و با هدف حفظ آمادگی در مقابل توطئه های دشمن و نشان دادن عزت و اقتدار بسیج در موقعیت شهید رشیدی یزد برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3161

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.