بندرعباس- استاندار هرمزگان با بیان اینکه برای رسیدن به تمام افق های بلند آرمانی انقلاب اسلامی باید بر دو قله پارسایی و پایداری ایستاد، گفت: بسیج رمز رسیدن ملت ایران به این دو قله مهم است. به گزارش پیارم به نقل از ایرنا ˈابراهیم عزیزیˈ روز پنجشنبه در دیدار با اعضای بسیج دانشجویی هرمزگان اظهار ...

بندرعباس- استاندار هرمزگان با بیان اینکه برای رسیدن به تمام افق های بلند آرمانی انقلاب اسلامی باید بر دو قله پارسایی و پایداری ایستاد، گفت: بسیج رمز رسیدن ملت ایران به این دو قله مهم است.

به گزارش پیارم به نقل از ایرنا ˈابراهیم عزیزیˈ روز پنجشنبه در دیدار با اعضای بسیج دانشجویی هرمزگان اظهار داشت: پارسایی یعنی حرکت در مسیر ارزش هایی که در نهایت قرب الی الله است و بسیج در نگاه کلان و آرمانی فتح الفتوح قله های بزرگ است.

وی افزود: بسیج دانشجویی به عنوان عضوی از بدنه بسیج در مجموعه میراث گرانبهای اندیشه های وحی گونه و توحیدی امام راحل قرار دارد.

ˈعزیزیˈ با بیان اینکه بسیج زمینه ساز رسیدن انسان به قله های پایداری و پارسایی است، تصریح کرد: هر کشوری به این دوقله بزرگ دست یابد شکست ناپذیر است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تصریح کرد: بدون شک نظام اسلامی ما سربلندی و عزت خویش را مرهون ایثار و از خود گذشتگی مردان و زنان غیرتمند و فداکار می داند.

وی اظهار داشت: یقین دارم حضور در جمع فرزندان برومند انقلاب اسلامی و شیفتگان نظام اسلامی و کسانی که دل در گرو ارزش های اسلامی و اعتقادی دارند، یک توفیق برای مسوولان است.

ˈعزیزیˈ گفت: در یک نگاه و مفهوم کلان، پاسداری از ارزش های اسلام ماموریت بزرگ بسیج است که امروز مردم نیز در این ماموریت نقش آفرین هستند.

وی خاطرنشان کرد: رمز ماندگاری فرزندان انقلاب در این است که در مسیر تحقق ارزش های الهی حرکت و برای جاودانگی ارزش ها تلاش کنند.

استاندار هرمزگان گفت: نگاه و تفکر بسیجی، ایران اسلامی را به قله های بزرگ افتخار، آزادی و آزادگی رسانده است.

دراین نشست نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاه های هرمزگان، دغدغه های خود را در فضای صمیمی با استاندار مطرح کردند.ک/۳

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3152

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.