بخشدار مرکزی حاجی آباد : با برنامه ریزی دقیق زیرساخت های لازم در برگزاری انتخابات آتی را فراهم کنیم. به گزارش پیارم حاجی آباد،نادر قادری بخشدار مرکزی حاجی آباد در نشست ستاد تسهیلات نوروزی بخش مرکزی با تاکید بر ایجاد حداکثر تسهیلات برای میهمانان نوروزی در سطح شهرستان گفت : با توجه به حساسیت منطقه ...

بخشدار مرکزی حاجی آباد : با برنامه ریزی دقیق زیرساخت های لازم در برگزاری انتخابات آتی را فراهم کنیم.

به گزارش پیارم حاجی آباد،نادر قادری بخشدار مرکزی حاجی آباد در نشست ستاد تسهیلات نوروزی بخش مرکزی با تاکید بر ایجاد حداکثر تسهیلات برای میهمانان نوروزی در سطح شهرستان گفت : با توجه به حساسیت منطقه به عنوان دروازه ورودی به استان همه ما با تلاش و بکارگیری کلیه امکانات لازم باید شرایط را به گونه ای مهیا کنیم که مهمانان با خاطره ای خوش از این استان خارج شوند.
وی در ادامه  با اشاره به حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری گفت:۲۲ بهمن همیشه عرصه نمایش وحدت ملت با محوریت ولایت بوده اما مردم در ۲۲ بهمن ۹۱نشان دادند که قدرت تفکیک میان فرصت ها و تهدیدها را دارند وفشارهای ناشی از تحریم های اقتصادی و درگیری های سیاسی باعث نمی شود که پایبندی اشان به نظام و آرمانهای انقلاب کم رنگ تر شود.
قادری تصریح کرد: شاید حرکت ملت به سوی ارزش ها و آرمان های  انقلاب گاهی تند و کند شود، ولی متوقف یا منحرف نمی شودچراکه مردم به خوبی می دانند که مشکلات کشور و تهدیدهایی که با آن روبرو هستیم چیست و در برابر هر یک باید چگونه عمل کنند.
بخشدار مرکزی حاجی آباد در پایان بستر سازی مناسب برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرداد ماه سال ۹۲ را از  مهمترین وظیفه دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: دشمنان منتظرند تا در صورت حضور کمرنگ مردم در انتخابات، تحریم‌های خود را تشدید کنند و ایران را تحت فشار قرار دهند.
وی  با تاکید بر فراهم آوردن تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخاباتی قانونمند، پرشور و با حضور حداکثری مردم در صحنه افزود: با توجه به تجارب گذشته، هیچ نگرانی در خصوص حضور مردم در انتخابات وجود ندارد چرا که مردم ایران نشان داده‌اند که هر زمان انقلاب اسلامی نیاز به پشتیبانی داشته با تمام وجود در صحنه حاضر شده‌اند.
وی تصریح کرد : باید با برنامه ریزی دقیق زیرساخت های لازم در برگزاری انتخابات آتی را فراهم کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3129

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.