امام جمعه میناب گفت: ملت ایران از انقلاب و ایستادگی در مقابل استکبار پشیمان نیست. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی فر در خطبه‌های نماز جمعه امروز میناب با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال لبریز کردن کاسه صبر ملت ایران ...

امام جمعه میناب گفت: ملت ایران از انقلاب و ایستادگی در مقابل استکبار پشیمان نیست.

خبرگزاری فارس: ملت ایران از مقابله با استکبار پشیمان نیست

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی فر در خطبه‌های نماز جمعه امروز میناب با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال لبریز کردن کاسه صبر ملت ایران هستند، اظهار داشت: ملت ایران جنگی را که همه دنیا در آن مشارکت داشتند پیروزمندانه پشت سر گذاشت.

وی در ادامه با تشریح اوضاع اقتصادی و ذکر این مطلب که مردم در طول هشت سال جنگ تحمیلی از موشک‌های دشمن بعثی شکست نخوردند، ادامه داد: نباید گرانی آجیل و پسته شب عید، روزهای خوش مردم را تلخ و عزادار کند.

معتمدی فر ادامه داد: پسته محصول تولیدی کشور ایران است و هنوز چین نتوانسته پسته تقلبی تولید کند، پس چرا مردم برای تهیه آن باید صف ببندند.

امام جمعه میناب با بیان اینکه پرچم خدا باید در بازار برافراشته شود، اظهار داشت: ما باید قبل از غنی سازی خود را با دو عنصر صبر و تقوا غنی سازی کنیم.

وی همچنین به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع گروهی از هنرمندان کشور اشاره کرد و افزود: زمانی که از فیلم‌های ضد صهیونیستی ایران در جشنواره‌ها ممانعت می‌شود، فیلم‌های هالیوودی ضد ایرانی جایزه می‌گیرند.

معتمدی فر در ادامه با انتقاد از جامعه هنری کشور گفت: فیلم های سینمایی و تلویزیونی هر چه جلوتر می رود لودگی، بی حیایی و تشریفات در آن اشاعه و ترویج می‌شود.

وی تصریح کرد: هنرمندان کشور که در هر برنامه سرود “ای ایران ای مرز پر گوهر” سر می‌دهند در مقابل فیلم‌هایی که توسط غربی‌ها فرهنگ غنی ایرانی را به تمسخر گرفته‌اند، چه اقدامی انجام داده‌اند.

امام جمعه میناب همچنین با ذکر این نکته که آمریکا در زمینه فرهنگی ضعیف‌ترین ملل است، افزود: تمام تاریخ این کشور به ۳۰۰ سال بیشتر نمی‌رسد.

معتمدی ‌فر بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع هنرمندان را مورد بحث قرار داد و بیان داشت: امروز در غرب همه چیز تحت تأثیر سیاست قرار گرفته و رنگ سیاسی خورده است.

خطیب جمعه میناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فیلم ضد ایرانی آرگو اظهار داشت: در این فیلم هیچ صحنه‌ای از آن قابل دفاع نیست.

وی هدف از ساخت این فیلم را ارائه آگهی خشونت در ایران، بزرگنمایی خطر ایران هراسی، ایجاد شکاف بین نسل‌ها در ایران ذکر کرد و افزود: دشمنان در این فیلم به دنبال این هستند که ایران را به ارتجاع و عقب ماندگی متهم کنند.

امام جمعه میناب زیر سوال بردن احکام اسلامی را از دیگر اهداف دشمنان از ساخت و تولید این فیلم ذکر کرد.

معتمدی فر در ادامه با بیان این‌که ملت ایران از تسخیر لانه جاسوسی نادم و پشیمان نیست، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران محبوب ترین و پاک ترین ملت‌ها است و اگر ملت به سال ۵۸ برگردد، تمام ساختمان لانه جاسوسی را بر سر اهلش خراب می کنند.

امام جمعه میناب در بخش دیگری از خطبه‌ها دور نخست مذاکرات هسته در آلماتی را مورد بحث قرار داد و گفت: دشمنان در این دور حرف تازه ای نداشتند و تنها بسته پیشنهادی هشت ماه پیش را با تاریخ جدیدی ارائه کردند.

وی گفت: غرب اکنون در چهار ضلعی خاورمیانه اسلامی گیر کرده و اوضاعی نابه‌سامان دارد.

امام جمعه میناب همچنین به حوادث پیش آمده در مجلس شورای اسلامی و نامه عرض ارادت به محضر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب شخصیت محبوب جهانی است و هر فرد حتی یهودی و مسیحی که در کشور زندگی می‌کند به محضر ایشان عرض ارادت دارد.

وی با عنوان این که التزام عملی به ولایت فقیه مهم است نه عرض ارادت، بیان کرد: رجایی را التزام عملی به ولایت و امام محبوب کرد، چرا که بوی معنوی شهید رجایی برگرفته از اطاعت و التزام او به ولایت بود.

امام جمعه میناب تاکید کرد: فاصله ارادت تا التزام را باید به مردم پاسخ داد چرا که مردم رجایی را در التزام عملی معیار می‌دانستند.

انتقاد از عملکرد اداره بهزیستی و نحوه خدمات به مددجویان به ویژه ناشنوایان، توجه به حقوق عقب مانده کارگران شهرداری و مشکلات بیمارستان میناب از دیگر مسایلی بود که امام جمعه میناب به آنها اشاره کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3121

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.