پیارم- در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان عنوان شد؛ فرماندار بر استقبال شایسته از مسافران نوروزی تاکید کرد. به گزارش خبرنگار پیارم،بهرام پور اشرف در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان عنوان کرد: تجهیز و رفع نواقص امکانات بین‌راهی از جمله مساجد، سرویس‌های بهداشتی و اماکن اقامتی باید در مدت زمان باقیمانده تا شروع سفرهای ...

پیارم- در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان عنوان شد؛ فرماندار بر استقبال شایسته از مسافران نوروزی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پیارم،بهرام پور اشرف در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان عنوان کرد: تجهیز و رفع نواقص امکانات بین‌راهی از جمله مساجد، سرویس‌های بهداشتی و اماکن اقامتی باید در مدت زمان باقیمانده تا شروع سفرهای نوروزی انجام شود.
پور اشرف همچنین بر نصب  تابلوهای راهنما در محل‌های لازم برای رفاه حال مسافران نوروزی از سوی شهرداری‌ها و ادارات راه و ترابری تاکید کرد..
مسئولین ادارات در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی همچنین گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این ستاد جهت استقبال از مسافران نوروزی سال ۹۱ ارائه کرد.
به گفته وی، برگزاری نمایشگاههای صنایع دستی، تهیه بروشور، کتاب و نقشه تمام شهر جهت ارائه به مسافران و استقرار  راهنمای گردشگری در مبادی ورودی شهر از جمله اقدامات این ستاد در ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.
پور اشرف همچنین افزود : هتل ها ، مهمانپذیرها ، مراکز اسکان آموزش و پرورش ، مراکز گردشگری ، زیارتگاهها ، مساجد و تکایا برای پذیرایی و ارائه خدمت به میهمانان و گردشگران نوروزی از آمادگی کامل برخوردارند .
وی در پایان ، کمیته های اداری و پشتیبانی – اطلاع رسانی – رسیدگی به شکایات- ‌‌ ‌امداد و نجات – بهداشتی و درمانی – انتظامی و امنیتی – نظارت بر صنوف – فرهنگی و‌‌ ‌هنری – حمل و نقل خدمات جاده ای – نظارت برموسسات گردشگری – اسکان و اقامت و خدمات‌‌ ‌شهری و رفاهی از جمله این کمیته ها هستند که در نوروز ۹۱ به گردشگران و مسافرین‌‌ ‌خدمات ارائه می دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3088

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.