فرماندار بستک از تصویب اجرای طرح‌های مکمل بخش صنعت طیور در این شهرستان خبر داد. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان بستک اظهار داشت: طرح توسعه، ظرفیت‌های خیلی خوبی دارد و چنانچه از این ظرفیت به خوبی استفاده شود بخش کشاورزی شهرستان حرکت ...

فرماندار بستک از تصویب اجرای طرح‌های مکمل بخش صنعت طیور در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: تصویب اجرای طرح‌های مکمل بخش صنعت طیور در بستک

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان بستک اظهار داشت: طرح توسعه، ظرفیت‌های خیلی خوبی دارد و چنانچه از این ظرفیت به خوبی استفاده شود بخش کشاورزی شهرستان حرکت رو به جلویی را تجربه خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای سه طرح با سرمایه ۱۰۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد، تأکید کرد: طرح‌های مصوب کارگروه توسعه بخش کشاورزی تا مرحله اجرا حمایت خواهند شد زیرا اجرای این طرح‌ها علاوه بر ایجاد اشتغال، کمک خوبی در راستای توسعه صنعت مرغداری شهرستان خواهد بود.

فرماندار بستک به حمایت جدی دولت از طرح‌های توسعه کشاورزی اشاره کرد و افزود: هیچ مشکل و محدودیتی در ارائه تسهیلات بانکی به متقاضیان اجرای طرح در زمینه کشاورزی و صنایع وابسته به آن در این شهرستان وجود ندارد.

مشتاق‌زاده اجرایی شدن این طرح‌ها و ایجاد بستر لازم برای سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی را در تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بسیار موثر دانست.

وی بیان داشت: صنعت مرغداری شهرستان در مرحله‌ای قرار دارد که ضرورت ایجاد صنایع جانبی به خوبی احساس می‌شود و این امر در کاهش هزینه تولید مؤثر است.

فرماندار شهرستان بستک از تمام دستگاه‌های اجرایی خواست در اجرای طرح‌های مربوط به کار گروه توسعه اهتمام جدی داشته و در پاسخ به استعلامات و صدور مجوز سرعت عمل داشته باشند.

گفتنی است در این جلسه آخرین وضعیت طرح توسعه کشاورزی شهرستان بستک و امکان اجرای طرح های بزرگ بخش کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3086

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.