معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از روند مطلوب توزیع مرغ منجمد با قیمت ۴ هزار و ۷۰۰ تومان خبر داد. به گزارش پیارم به نقل خبرگزاری فارس از بندرعباس،‌ خلیل قاسمی طی نشستی در این رابطه اظهار داشت: با تلاش‌هایی که در زمینه ذخیره، توزیع و قیمت مرغ منجمد انجام ...

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از روند مطلوب توزیع مرغ منجمد با قیمت ۴ هزار و ۷۰۰ تومان خبر داد.

خبرگزاری فارس: قیمت مرغ منجمد در هرمزگان کاهش یافت

به گزارش پیارم به نقل خبرگزاری فارس از بندرعباس،‌ خلیل قاسمی طی نشستی در این رابطه اظهار داشت: با تلاش‌هایی که در زمینه ذخیره، توزیع و قیمت مرغ منجمد انجام شد؛ مرغ منجمد به اندازه کافی ذخیره سازی شده همچنین قیمت این کالا نیز کاهش خوبی داشته است.

وی افزود: مرغ منجمد در شهرستان بندرعباس از قیمت ۵ هزار تومان به ۴ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت مرغ منجمد در شهرستان‌های تابعه به ۵ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش داشته است.

معاون بازرگانی توسعه داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در خصوص گوشت قرمز تصریح کرد: قیمت گوشت قرمز در بندرعباس هر کیلو ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان است که در شهرستان‌های تابعه ۱۰۰ تومان افزایش دارد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا تأکید کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان میناب در حال برگزاری است و بعد از آن شهرستان‌های جاسک و رودان در دستور کار قرار دارند و به همین ترتیب در سراسر استان چنین نمایشگاه‌هایی دایر خواهد شد.

قاسمی اضافه کرد: در مرکز استان نیز از ۱۵ اسفند ماه سال‌جاری به مدت ۱۰ روز این نمایشگاه دایر خواهد بود و مردم می‌توانند کالاهای اساسی خود را در این نمایشگاه‌ها تأمین نمایند.

وی افزود: ذخیره‌سازی کالاهای اساسی و توزیع آنها روند مطلوبی دارد و هیچ کمبود کالایی در بازار وجود ندارد و این ذخیره سازی‌ها می‌تواند جوابگوی شهروندان عزیز و مهمانان نوروزی که به استان سفر می‌کنند، باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3085

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.