تهران – تیم ملی کشتی آزاد ایران همزمان با ورود ˈ محمود احمدی نژادˈ رییس جمهوری به سالن ورزشگاه آزادی با پیروزی احسان لشگری در وزن ۸۴ کیلوگرم قهرمان چهل و یکمین دوره پیکارهای جام جهانی کشتی آزاد در سال ۲۰۱۳ شد.   به گزارش پیارم به نقل از ایرنا، این مسابقه عصر امروز (جمعه) ...

تهران – تیم ملی کشتی آزاد ایران همزمان با ورود ˈ محمود احمدی نژادˈ رییس جمهوری به سالن ورزشگاه آزادی با پیروزی احسان لشگری در وزن ۸۴ کیلوگرم قهرمان چهل و یکمین دوره پیکارهای جام جهانی کشتی آزاد در سال ۲۰۱۳ شد.

 

به گزارش پیارم به نقل از ایرنا، این مسابقه عصر امروز (جمعه) و لحظاتی پیش در سالن مملو از تماشاگر ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و احسان لشگری در دو وقت متوالی و با نتایج یک بر صفر و ۲ بر صفر ماگومد ابراهیم اف روس را شکست داد.

پیش از این، حسن رحیمی، مسعود اسماعیل پور و صادق گودرزی در وزن های ۵۵، ۶۰ و ۷۴ کیلوگرم مقابل حریفان روس خود پیروز شده و مهدی تقوی در وزن ۶۶ کیلوگرم شکست خورده بود.

چهل و یکمین دوره پیکارهای جام جهانی کشتی آزاد، در این پیکارها که از روز پنجشنبه آغاز شد، تیم های روسیه و ایران با شکست رقبای خود در دیدارهای گروهی، به عنوان تیم های برتر دو گروه ˈآˈ و ˈبیˈ به دیدار نهایی صعود کردند.

تیم ملی کشتی آزاد ایران در دورهای اول تا چهارم رقابت های مرحله مقدماتی در گروه ˈبیˈ، تیم های ژاپن، بلغارستان، گرجستان و آمریکا را به ترتیب با نتایج ۷ بر صفر، ۶ بر یک، ۷ بر صفر و ۶ بر یک شکست داده بود.

در پیکارهای جام جهانی کشتی آزاد در سال ۲۰۱۳ که به صورت تیم به تیم برگزار می شود، تیم های روسیه، جمهوری آذربایجان، بلاروس، ترکیه و قزاقستان در گروه ˈآˈ و تیم های ایران، آمریکا، گرجستان، ژاپن و بلغارستان در گروه ˈبیˈ رقابت کردند.

محمود احمدی نژاد رییس جمهوری به منظور تماشای فینال جام جهانی کشتی میان ایران و روسیه عصر امروز جمعه به همراه ˈبهروز مرادی ˈ معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری ، ˈشمس الدین حسینیˈ وزیر امور اقتصاد و دارایی ، ˈمحمد عباسیˈ وزیر ورزش و جوانان ، ˈغلامحسین الهامˈ سخنگوی دولت و ˈاسدالله عباسیˈ سرپرست وزارت کار و تعاون به سالن ۱۲ هزارنفری ورزشگاه آزادی رفت .

ورزشی (۳)** ۷۵۳۷ **

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3070

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.