استاندار هرمزگان گفت: جوانان ایرانی که نخبگی نیز ویژگی اکثریت آنهاست بزرگ‌ترین سرمایه انقلابی برای ایجاد عدالت و پیشرفت در سطح جهان هستند. به گزارش پیارم به نقل از  خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی شامگاه امشب در اجلاسیه بزرگ وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی که در بندرعباس برگزار شد، حضور پر مهر و ...

استاندار هرمزگان گفت: جوانان ایرانی که نخبگی نیز ویژگی اکثریت آنهاست بزرگ‌ترین سرمایه انقلابی برای ایجاد عدالت و پیشرفت در سطح جهان هستند.

خبرگزاری فارس: جوانان ایرانی سرمایه انقلاب برای ایجاد عدالت و پیشرفت در سطح جهان

به گزارش پیارم به نقل از  خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی شامگاه امشب در اجلاسیه بزرگ وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی که در بندرعباس برگزار شد، حضور پر مهر و صادقانه رییس جمهور در هرمزگان را همانند سفرهای گذشته ایشان، پیام آور وحدت، انسجام ،عدالت و انسانیت دانست.

وی افزود: مایه غرور و مباهات است که مردم خون‌گرم و ولایت‌مدار هرمزگان حضور پرشور جوانانی را به استقبال نشسته‌اند که توحید و ولایت مداری، نخبگی و عالمی ویژگی‌های منحصر و شاخص آنهاست.

استاندار هرمزگان ادامه داد: برای استان هرمزگان مایه عزت و خرسندی است در ایامی که پرشتاب و پر امید به لطف دولت خدمت و عشق و مهر به سمت توسعه و پیشرفت و آبادانی در حرکت است، میزبان حضور عده‌ای از فرزندان پاک سرزمینی است که ایثار و شجاعت و عدالت‌خواهی ویژگی عمومی آنهاست.

عزیزی اضافه کرد: ‌با عنایات الهی و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هرمزگان در این ایام در حال اکتساب موفقیت‌های بزرگی است که شاید قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان آرزو نیز برای این مردم محسوب نمی‌شد.

وی با اشاره به توفیقات بزرگ صنایعی همچون آلومینیوم، فولاد، کشتی‌سازی، پالایشگاه‌های بی نظیر، بنادر توسعه یافته، شیلات و محصولات کشاورزی، تصریح کرد: امروز این توفیقات، استان هرمزگان را به استانی برخوردار تبدیل کرده است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش‌های بی نظیر دولت، کشوری که یک زمان در تامین مهم‌ترین نیازهای روزمره خود در نهایت محرومیت بسر می‌برد و در تامین نیازهای کلان خود در اوج وابستگی بود امروز در قله استقلال، آزادی و پیشرفت و آبادانی ایستاده است.

عزیزی با اشاره به سرآمدی استان هرمزگان در بسیاری از حوزه‌ها، افزود: استان هرمزگان تا قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با وجود نعمت‌های فراوان الهی در بسیاری از حوزه‌ها در اوج محرومیت قرار داشت و امروز به برکت خدمات صادقانه خدمتگذاران نظام جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از حوزه‌ها سرآمد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: امروز در کنار آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس شاهد اتفاق بزرگ فرهنگی و اجتماعی هستیم تا عظمت جوان ایرانی را به تمام جهانیان نشان دهیم.

استاندار هرمزگان یادآور شد: بشر امروز خوب می داند که هیچ سرمایه و توانی گران‌بهاتر از نشاط جوانی و علم نخبگی برای ماندگاری اش وجود ندارد و این امر مرهون انقلاب اسلامی است.

وی از انقلاب اسلامی ایران به عنوان رحمت و نعمت الهی یاد کرد و بیان داشت: ثمرات انقلاب اسلامی ایران نه تنها شامل جغرافیای ایران اسلامی شد بلکه کل جهان هستی را در برگرفت.

عزیزی گفت: امروز در هیچ کجای جهان حرکتی آزاده خواه و عدالت طلبانه متولد نمی شود مگر آنکه از پیام های انقلاب اسلامی ایران ریشه و تاثیر گرفته باشد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری معمار کبیر خود حضرت امام راحل پرچمی را در جهان بر افراشت که تمام انسان‌های تکامل جو در زیر سایه این پرچم به اندیشه‌های نو اهتمام می ورزند.

نمانیده عالی دولت در استان هرمزگان ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری عالمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای بستری در جهان ایجاد کرده که تمامی مردم آزاده‌خواه دنیا، پیرو و طلبه مکتب ایستادگی این انقلاب هستند.

وی اضافه کرد: اگر امروز پرچم عدالت، پیشرفت، توسعه، آزادی و ایستادگی در کشورهای مختلف برافراشته می‌شود به برکت عمق و صلابت حرکت بزرگ مردم عزیز ایران است.

عزیزی با بیان اینکه جوانان ایرانی بزرگترین سرمایه انقلابی برای ایجاد عدالت و پیشرفت در سطح جهان است، یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران در مرام و آیین خود به توسعه ای پایبند است که با اندیشه و منابع انقلابی شکل گرفته باشد و جوانان ایرانی که نخبگی نیز ویژگی اکثریت آنهاست بزرگترین سرمایه انقلابی برای ایجاد عدالت و پیشرفت در سطح جهان است.

وی همچنین ابراز داشت: این همه موفقیت که با عنایات الهی و تاییدات حضرت ولی‌عصر(عج) حاصل شده در کنار سرمایه‌ای بزرگ و خدادادی که همان نیروی جوان ایرانی است، دنیا را شگفت زده کرده است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه جوان ایرانی پتانسیل ایجاد مکتب عدالت خواهی را در تمام علوم و عرصه‌های مختلف برای تمام جهانیان دارد، اذعان داشت: اتکا به جوان و نخبه ایرانی بزرگترین موهبتی است که به مسئولان خودباوری و اعتماد به نفس می دهد تا جهان را شایسته استفاده بیشتر از برکات الهی کند.

وی خطاب به جوانان و نخبگان ایران اسلامی گفت: آنچه بیش از همه استکبار جهانی را عصبانی کرده برخورداری کشور ما از ظرفیت آرمان خواهی و دانایی شما فرزندان پاک مردم این دیار است.

عزیزی تاکید کرد: نخبگی تعهدی ایجاد می کند که پیشرفت و توسعه و عدالت خواهی از رسالت های مهم این تعهد است.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه والای علمی ایران اسلامی بیان کرد: جایگاه علمی ایران از این منظر مایه بالندگی و مسرت است که حاصل تلاش داخلی و دستیابی جوانان ایران اسلامی به این علوم است.

نمایده عالی دولت در استان هرمزگان متذکر شد: دشمن پس از نا امیدی از جنگ‌های نظامی و اقتصادی اینک به خیال خود جبهه ای قدرتمند در مقابل پیشرفت‌های علمی جوانان این مرز و بوم ساماندهی کرده است که در این نبرد از تهمت و تحریم تا ترور سود جوید اما بی گمان ایستادگی و پایداری، آنها را در این جبهه نیز مانند دیگر نبردها شکست می دهد.

عزیزی همچنین اظهار داشت: به لطف دولت مهر و خدمت و تاکیدات ویژه ریاست جمهور در دولت‌های نهم و دهم با عزمی راسخ حمایت از نخبگان و توجه به آنها تبدیل به یک الگوی دسته اول برای تمام مدیران شده است به گونه‌ای که میزان خدمات دولت‌های نهم و دهم به نخبگان، قابل مقایسه با سایر دولت‌ها نیست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3055

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.