پیارم-فرماندار حاجی آباد گفت:آرامش امروز جامعه مدیون جانفشانی ها و رشادت های شهدای عزیز و ایثارگران والا مقام است. به گزارش خبرنگار پیارم، بهرام پور اشرف در آیین تجلیل از کارمندان ایثارگر فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه فرهنگ تجلیل از شهداو ایثارگران درهمه ادارات این شهرستان نهادینه شود افزود: این اقدام معنوی گامی بزرگ ...

پیارم-فرماندار حاجی آباد گفت:آرامش امروز جامعه مدیون جانفشانی ها و رشادت های شهدای عزیز و ایثارگران والا مقام است.

به گزارش خبرنگار پیارم، بهرام پور اشرف در آیین تجلیل از کارمندان ایثارگر فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه فرهنگ تجلیل از شهداو ایثارگران درهمه ادارات این شهرستان نهادینه شود افزود: این اقدام معنوی گامی بزرگ و ارزشی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دینی ما است.

وی ادامه داد: دشمنان از اول انقلاب تاکنون با توطئه ودسیسه ها به جنگ انقلاب نوپای ما آمدند و دیدیم که جوانان این مرز و بوم با دفاع جانانه آنان را شکست دادند

فرماندار اظهار داشت: ما با الگو گرفتن از رزمندگان می توانیم با خدمات ارزنده و کار و تلاش جهت پیشبرد و مستحکم کردن پایه های نظام مقدس اسلامی دین خودمان را به ایثارگران و خانواده معظم شهدا ادا کنیم.

درپایان  این آیین معنوی ازآقای غلامرضا اباذری از ایثارگران دفاع مقدس تجلیل شد.

یکهزار و ۵۰۰ نفر ازمردم حاجی آباد بصورت داوطلب وبسیجی درجبهه های هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند که از این تعداد ۱۰۴ نفر شهید، ۹۰ نفر جانباز و ۱۸ نفر آزاده تقدیم نظام مقدس اسلامی شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3048

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.