علیرضا نوری زاده: «هر تلویزیونی برای خودش منبع مالی دارد. هیچ کدام از ما در خارج کشور دارای امکانات مالی نیستیم که بتوانیم خودمان یک تلویزیون راه بیندازیم. اصلا چنین چیزی محال است…» پیارم:جام سیاسی: در خبرهای قبلی از راه اندازی یک تلویزیون ماهواره ای ضدانقلاب دیگر موسوم به تلویزیون “ایران فردا” مطلع شدید. مقر ...

علیرضا نوری زاده: «هر تلویزیونی برای خودش منبع مالی دارد. هیچ کدام از ما در خارج کشور دارای امکانات مالی نیستیم که بتوانیم خودمان یک تلویزیون راه بیندازیم. اصلا چنین چیزی محال است…»

پیارم:جام سیاسی: در خبرهای قبلی از راه اندازی یک تلویزیون ماهواره ای ضدانقلاب دیگر موسوم به تلویزیون “ایران فردا” مطلع شدید. مقر این تلویزیون در لندن است و با مدیریت “علیرضا نوری زاده” جاسوس تابلودار سرویس اطلاعات خارجی انگلیس/MI6 اداره می شود. این شبکه تازه تأسیس، فعالیت خود را با جذب کارمندان اخراجی از صدای امریکا (VOA) و تعدادی دیگر از تلویزیون های ماهواره ای متعلق به جبهه مخالفان جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است.

 

انتشار گمانه هایی مبنی بر اینکه “با توجه به سابقه سرسپردگی علیرضا نوری زاده به رژیم آل سعود، احتمالا هزینه های تلویزیون او نیز از دربار عربستان تأمین می شود و دور از انتظار نیست که به زودی شاهد نسخه فارسی العربیه باشیم” با تأیید رسمی از جانب وی همراه شد.

 

 

 

بر اساس ویدیویی که تحت عنوان “نوری زاده و تلویزیون ایران فردا” بر روی یوتیوب قرار گرفته است، نامبرده صراحتا از ولیعهد سعودی و حمایت های مشفقانه اش[!] تشکر کرده، مراتب سرسپردگی خویش را به نحو احسن ابراز می دارد.

 

 

در ویدیوی یادشده، نوری زاده را در حال اجرای برنامه در تلویزیون ایران فردا می بینیم که برای توجیه حمایت مالی عربستان سعودی از شبکه اش، می گوید: «شما گوشه گوشه و زوایا و پشت پرده تلویزیون ایران فردا، همه را خواهید دید. هر تلویزیونی برای خودش منبع مالی دارد. هیچ کدام از ما در خارج کشور دارای امکانات مالی نیستیم که بتوانیم خودمان یک تلویزیون راه بیندازیم. اصلا چنین چیزی محال است… این بودجه را دولت ها می دهند. شاید یکی دو تلویزیون باشند که نیمه دولتی، از میانبر [مثلا] وزارت دفاع، وزارت فلان و… کمک می گیرند.»

 

نوری زاده در ادامه تلاش کرده است اسپانسرهای مالی خود را علاقمند به ایرانیان جلوه دهد. او از زبان پشتیبانان سعودی تلویزیون ایران فردا می افزاید: «کسانی که حامی این تلویزیون هستند، در این زمینه تأکید دارند که علاقمندند این تلویزیون را همه ایرانیان و همه فارسی زبانان ببینند…»

 

مدیر تلویزیون ایران فردا پس از مقدمه سازی فوق، آشکارا نام حامی اصلی شبکه ایران فردا را به زبان آورده، در مقام قدرشناسی از وی اظهار می دارد: «از “ولیعهد سعودی” بسیار سپاسگزارم. در تمام لحظات یک رفیق و برادر خوب، مشفق و ناصح بوده؛ هر حرفی به من زده درست و دقیق بوده و واقعا از او سپاسگزارم.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3047

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.