مدیر کل گمرک و بازرگانی منطقه آزاد قشم گفت: گمرک این منطقه به عنوان بهترین بازو و مشاور بازرگان‌های جزیره قشم، نهایت همکاری را با آنها از جمله ترخیص کالاهای وارداتی در حداقل زمان ممکن، انجام می‌دهد. به گزارش پیارم به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، محمدرضا عطاآبادی در مجمع عمومی فوق العاده ...

مدیر کل گمرک و بازرگانی منطقه آزاد قشم گفت: گمرک این منطقه به عنوان بهترین بازو و مشاور بازرگان‌های جزیره قشم، نهایت همکاری را با آنها از جمله ترخیص کالاهای وارداتی در حداقل زمان ممکن، انجام می‌دهد.

خبرگزاری فارس: گمرک قشم بهترین بازو بازرگانان است

به گزارش پیارم به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، محمدرضا عطاآبادی در مجمع عمومی فوق العاده موسسه بازرگانان عالی توسعه تجارت قشم، اظهار داشت: در حالی که در گمرکات معمولی ترخیص کالا چندین روز طول می‌کشد، این کار در گمرک منطقه آزاد قشم بیش از دو ساعت به طول نمی انجامد.

وی با اشاره به اینکه به رغم تشدید تحریم‌ها و نوسان‌های ارزی در سال ۹۱، عملکرد گمرک منطقه آزاد قشم از لحاظ میزان واردات و درآمدها در سال‌جاری معادل سال گذشته است، تصریح کرد: این موفقیت نتیجه تلاش شبانه روزی پرسنل این گمرک و همکاری بازرگان‌های این منطقه است.

به گفته مدیر کل گمرک قشم آینده منطقه آزاد قشم در دست تمام فعالین اقتصادی از جمله بازرگان‌های شاغل در این منطقه است و کاستی‌ها و سختی‌های کار، مانع تلاش‌های این فعالین برای توسعه و پیشرفت این منطقه نخواهد شد.

عطا‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح این کاستی‌ها و سختی‌ها پرداخت و اضافه کرد: در تمام دنیا مناطق آزاد، پس از آماده شدن زیرساخت‌ها تبدیل به منطقه آزاد می‌شوند ولی در کشور ما بخش اعظم وقت، انرژی و هزینه مسئولان مناطق آزاد برای آماده ساختن زیرساخت‌ها می‌شود.

وی درباره  رویکرد سازمان منطقه آزاد قشم در خصوص فعالیت‌های گمرکی نیز خاطرنشان کرد: این سازمان بنا را بر این گذاشته که تمام گمرکات منطقه آزاد قشم به بندر کاوه که از آمادگی کامل برخوردار است، منتقل شود و واردات کالا نیز به این منطقه تنها در قالب کانتینرانجام شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3019

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.