یک کارشناس مسائل سیاسی، با بیان اینکه رئیس جمهور در یک مراسم ملی و وحدت آفرین حرف های ناقض وحدت زد و شعار انتخاباتی جریان انحرافی را در این اجتماع بزرگ مطرح کرد، گفت: این نوع حرکت های احمدی نژاد موجب از دست رفتن جایگاهش در میان مردم خواهد شد. به گزارش پیارم به نقل ...

یک کارشناس مسائل سیاسی، با بیان اینکه رئیس جمهور در یک مراسم ملی و وحدت آفرین حرف های ناقض وحدت زد و شعار انتخاباتی جریان انحرافی را در این اجتماع بزرگ مطرح کرد، گفت: این نوع حرکت های احمدی نژاد موجب از دست رفتن جایگاهش در میان مردم خواهد شد.

به گزارش پیارم به نقل از  مشرق، عباس سلیمی نمین در گفتگو با مهر، با تاکید براینکه در یک مراسم ملی همه باید در چارچوب وحدت ملی حرکت کنند، تاثر خود را از آنچه سوء استفاده احمدی نژاد از یک مراسم ملی خواند ابراز داشت.

وی افزود: احمدی نژاد مطالبی را دیروز مطرح کرد که مغایر با وحدت ملی بود و هم شعارهایی دادند که مربوط به جریان انحرافی است.

سلیمی نمین، با بیان اینکه رئیس جمهور در سخنرانی روز گذشته خود دوباره تعریضی به برخی نهادها داشتند، تصریح کرد: علیرغم اینکه رهبری طرح مسایل اختلاف برانگیز را تا انتخابات خیانت اعلام کردند ؛ رئیس جمهور با صراحت گفتند در آینده نزدیک درباره برخی از مسایل بیشتر صحبت می کنیم و این گونه صحبت ها کاملاً مغایر با فرمایشات رهبری است.

این کارشناس مسائل سیاسی همچنین با اشاره به طرح موضوع انتخاب آزاد توسط رئیس جمهور ، اظهارداشت: صحبت از انتخابات آزاد را بعد از اینکه رهبری فرمودند “انتخابات آزاد داریم” جای سوال دارد و مسئولی که جریانات سیاسی را نمایندگی می کند به خاطر جلب آرا نباید این گونه سخن بگوید که انگار انتخابات آزاد نیست .

وی تکرار شعار انتخاباتی نام همایش جریان انحرافی از سوی رئیس جمهور را جای تامل دانست و گفت: رئیس جمهور دیروز احمدی نژاد نبود بلکه رئیس جمهور بود لذا سوء استفاده از یک مراسم ملی کار بسیار ناشایستی بود که توسط احمدی نژاد صورت گرفت.

سلیمی نمین، خاطرنشان کرد: وی به عنوان یک فرد می تواند از یک کاندیدا حمایت کند اما در مقام رئیس جمهور نمی تواند چنین کاری انجام دهد بخصوص اینکه بخواهد برای تبلیغ کاندیدای مورد نظر خود از امکانات عمومی استفاده کند. این امر خلاف شرع است.

این کارشناس مسائل سیاسی، با بیان اینکه رئیس جمهور بطورکلی در مراسم روز ملی دو تخلف بزرگ داشت، یادآور شد: احمدی نژاد در یک مراسم ملی و وحدت آفرین حرف های ناقض وحدت زد و دوم اینکه طرح شعار جریان انحرافی را در این اجتماع بزرگ دنبال کرد .

وی افزود: شعار زنده باد بهار دیروز توسط رئیس جمهور و در کمال تعجب همگان سه باز تکرار شد و این در حالی است که مشائی در اجتماع صد نفره استقبال از رئیس جمهور در بازگشت از سفر مصر ، همین شعار را مطرح کرد و در قم نیز عناصر هدایت شده جریان انحرافی پلاکادرهایی با همین مضمون در دست داشتند.

سلیمی نمین این نوع حرکت های احمدی نژاد را باعث از دست رفتن جایگاهش در میان مردم خواند و اذعان کرد: امیدواریم وی با دریافت برخی نصایح دوستان بتواند این جایگاه خودش را در آینده سیاسی کشور حفظ کند.

وی ادامه داد: احمدی نژاد به عنوان شخصی که دو دوره رئیس جمهور بوده توانسته است موقعیتی برای خود به دست آورد اگر امروز به این دلسوزی ها توجه کند می تواند این جایگاه را حفظ کند وگرنه خودش با خطاهای فاحشش این جایگاه راه از دست خواهد داد.

این کارشناس مسائل سیاسی، احمدی نژاد یک سرمایه عمومی دانست و خاطرنشان کرد: ما راضی نیستیم که جایگاه احمدی نژاد مخدوش شود و تمایل داریم ایشان بتواند در آینده نیز ایفای نقش کند. اما با سوء استفاده از امکانات دولتی و عمومی هرگز این جایگاه حفظ نمی شود و سرنوشتی همچون برخی از اشخاص خطاکار گذشته برایش رقم خواهد خورد.

وی همچنین در مورد اتفاقات دیروز قم یادآور شد: براساس برخی اقوال برخی از نیروهای جریان انحرافی از یک برنامه از پیش طراحی شده به قم رفتند تا بتونند اختلافات را در کشور دامن بزنند لذا از مسئولین ذیربط خواهانیم که با پیگیری به موقع ، حرکت های هدایت شده توسط جریان انحرافی را شناسایی و به مردم معرفی کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3002

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.