پیارم- مراسم اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی ظهر امروز در محل مسجد در حال ساخت صاحب الزمان(عج) برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیارم : مراسم اختتامیه‌  اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی با حضور فرماندار و مسئولین ادارات، فرمانده سپاه حاجی آباد ، در روستای کشکوئیه بخش مرکزی شهرستان حاجی اباد برگزار شد.در این ...

پیارم- مراسم اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی ظهر امروز در محل مسجد در حال ساخت صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیارم : مراسم اختتامیه‌  اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی با حضور فرماندار و مسئولین ادارات، فرمانده سپاه حاجی آباد ، در روستای کشکوئیه بخش مرکزی شهرستان حاجی اباد برگزار شد.
در این مراسم که با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد، آقای جعفری یکی  از جهاد گران دانشجو ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین، گزارش کوتاهی از این اردو ارائه داد.
وی گفت: در این اردو که از ۱۳ تا ۲۳ بهمن ماه برگزار شد، مجموعاً ۱۲ نفر دانشجو جهت ساخت مسجد صاحب الزمان(عج) روستا کشکوئیه در این اردو شرکت کردند.
فرمانده سپاه حاجی آباد ضمن تقدیر و تشکر از دانشجویان جهادگر بسیجی که در این اردو شرکت کرده افزود:اردو های جهادی  دارای آثار و برکات معنوی فراوانی برای دانشجویان شرکت کننده در این اردوها بوده است ؛ چرا که باعث خودسازی و تقویت روحیه‌ ایثارگری و خدمت رسانی در آنها شده است.
سپس فرماندار شهرستان حاجی آباد در بیاناتی ضمن تقدیر از این حرکت شایسته‌ و خدا پسندانه بسیج دانشگاه  افزود: مردم محروم همیشه مشتاق حضور جهادگران و مسئولان در منطقه شان هستند و حضور آنها باعث دلگرمی اهالی و شناخت مشکلات، نیازها و خواسته های آنها می باشد.
در پایان این مراسم هم هدایایی به رسم یادبود از طرف هیئت امنا مسجد  به دانشجویان شرکت کننده در اردوی جهادی اهدا شد.

مسجد صاحب الزمان با مساحت ۱۷۵ متر زیر بنا و اعتبار ۱۴ میلیون که اداره اوقاف هزینه کرده است و ۶ میلیون تومان مسالح که به وسیله کمک های مردمی جمع آوری شده است در حال ساخت است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2999

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.