پیارم- امام جمعه شهرستان حاجی آباد در جمع مردم ولایت مدار شهرستان گفت: ما امروز یک پارچه فریاد می زنیم  که اقتدار کشور مان  را مدیون انقلاب و خون شهدا هستیم. به گزارش خبرنگار پیارم، حجت الاسلام مختاری، امروز ملت ایران برای تجدید پیمان دوباره با امام راحل و شهدا امده اند ما که قبل ...

پیارم- امام جمعه شهرستان حاجی آباد در جمع مردم ولایت مدار شهرستان گفت: ما امروز یک پارچه فریاد می زنیم  که اقتدار کشور مان  را مدیون انقلاب و خون شهدا هستیم.

به گزارش خبرنگار پیارم، حجت الاسلام مختاری، امروز ملت ایران برای تجدید پیمان دوباره با امام راحل و شهدا امده اند ما که قبل از انقلاب چیزی نداشیم آنها در عرصه مختلف ما را نگه داشته بودند ایران سر افراز ما در زمان طاغوت جایگاهی در جهان نداشت و ولی امروز در علوم مختلف سرامد همه کشورهای جهان شده است.
وی در ادامه افزود: ملت ما با الطاف خداوند دست به زانوی خودشان گرفته و نظامی مستحکم در مقابل دشمنان ساختند ای امریکا و اسرائیل شما شکست خورده این ملت بوده و هستید و در اینده نیز شکست خورده این ملت هستید چون وحدت و همدلی در بین مردم ایران  است .
مختاری در ادامه شما به شعور سیاسی ملت ایران باختید و ملت  بر شما غلبه پیدا کرده است ملتی که برای یاری خداوند و دین اسلام به پا خواست خداوند نیز ان را یاری می کند. شما با مردمی طرف هستید که دشمن شناسی را در دامن مادر خود یاد می گیرند.
وی افزود:دشمنان نظام ما وقتی شکست می خورند در لباس دوست وارد میدان می شوند ولی دشمنان بدانند که جوانان ما هشیار و بیدار هستند و آنها جنایات ، ظلم و ستم شما را از یاد نبرده اند از ۶۰ سال پیش که شما پایتان به کشور ما باز شد حسن نیت شوم خود را به ملت ایران نشان داده اید شما از سال ۵۹ به بعد ایران را تحریم کرده اید انرژی هسته ای یک بهانه است شما منافقین را بر جان این ملت انداختید و همه درها را به روی ما بستید اما به فضل خداوند متعال توانستیم دشمن را پس بزنیم و امروز ما دانشمندان زیادی در عرصه های علمی داریم.
وی ادامه داد: صفحه های تاریخ به ما نشان می دهد که شما هیچگاه نیت خیر برای ملت ما نداشتید اگر برای ملت ما مشکلی پیش بیاید شما خوشحال می شوید شما دشمن ملت ما هستید گرگ در لباس میش باز هم گرگ است اگر خواست شما دوستی است باید دست از تجاوز و ظلم و ستم بر دارید  ما شما را دشمن می دانیم رابطه گرگ و میش معنا ندارد شما ملت ایران را دست کم گرفته اید امروز شما ما را تحدید به تحریم می کنید  ما از تحریم های شما حراسی نداریم.
و در ادامه سخنی با مسئولین دارم شما مسئولین امانت دار این انقلاب و خون شهدا هستید باید سنگینی این بار را بر روی شانه های خود احساس کنید. باید در کارها هدف جلب رضایت خداوند و مصلحت مردم باشد شما وام دار این ملت هستید و باید دست در دست هم بدهید و مشکلات مردم را حل کنید و این در سایه وحدت کلمه  اتفاق می افتد.
امروز این نظام نیازمند وحدت است و باید در حرکتی منسجم و یک پارچه و اختلافات بچه گانه  را کنا ر بگزاریم .
در ادامه فرماندار شهرستان حاجی آباد ضمن تقدیر و تشکر از مردم ولایت مدار شهرستان که با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه مشت محکمی بر دهان ابر قدرتهای جهان زدید و بار دیگر این دشمن خبیث را نا امید کردید  افزود: ما هر چه که امروز داریم به برکت انقلاب و خون شهدا شهداست شهدایی که ادعا نداشتند و ولی دعا و ایمان راسخی که به خداوند داشتند باعث پیروزی انقلاب اسلامی ما شدند.

وی در ادامه افزود:امروز ملت ایران، نخبگان و دانشگاهیان در لبیک به رهبر معظم انقلاب به صحنه آمدند تا بار دیگر اعلام کنند ما برای دفاع از کشور و عشق به امام و ولی فقیه زمان حضرت آیت الله خامنه ای لحظه ای آرام نخواهیم گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2993

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.