پیارم- نماینده ولی فقیه استان هرمزگان گفت:هر گاه دشمن توطئه بیشتر دارد حضور ما باید در صحنه پرنگ تر شود و قدر انقلاب را باید دانست. به گزارش خبرنگار پیارم، حجت الاسلام نعیم آبادی در جمع بسیجیان شهرستان حاجی آباد با اشاره مقام معظم رهبری در باره مذاکره با آمریکا ، بیان کرد: مذاکره مشروط ...

پیارم- نماینده ولی فقیه استان هرمزگان گفت:هر گاه دشمن توطئه بیشتر دارد حضور ما باید در صحنه پرنگ تر شود و قدر انقلاب را باید دانست.

به گزارش خبرنگار پیارم، حجت الاسلام نعیم آبادی در جمع بسیجیان شهرستان حاجی آباد با اشاره مقام معظم رهبری در باره مذاکره با آمریکا ، بیان کرد: مذاکره مشروط تنها یک حقه و فریب است.
وی ادامه داد: ملت ایران این نوع مذاکره که به مانند مذاکره از نوع جنگل می ماند را نپذیرفته و دربرابر زورگویی های مستکبران همچنان مقاوم خواهد ایستاد.
وی شرکت در راهپیمائی ۲۲ بهمن را امری واجب از جانب رهبر جلیل القدر انقلاب دانستند و همجنین شرکت گسترده مردم در انتخابات سال آینده را مشتی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی دانسته و همچنین باعث انسجام و ووحدت بیش از پیش مردم خواهد گردید .
نعیم آبادی طی سخنانی در رابطه با امام زمان(ع) با اشاره به یک حدیث افزود: امام صادق(ع) می فرمایند:علم از کوفه حرکت و به قم می رود آیا این معجزه نیست که بیش از ۱۰۰۰ سال قبل خبر داده شده که منشاء علم قم است. از این حدیث دهه فجر را انفجار نور بود تفسیر می کند  این حرکت انقلابی می گوید ما در زمان ظهور صغری هستیم یعنی امام زمان یک مرتبه نمی آید.
از این حدیث سه مطلب روشن می شود: ۱- تفسیری که ما از آقا امام زمان داریم این است آقا امام زمان برای احیا انسانها آمده نه برای امامت اقا زمانی می اید که مردم از نظر فرهنگی رشد کرده باشند ومنتظر آقا باشند انقلاب ما نیز  با شمشیر پیروز نشد بلکه به ارتش گل می دادند پیروزی ما خون بر شمشیر بود، گل برتانک پیروز شد با این تفسیر اقا می آید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2990

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.