پیارم-به مناسبت دهه مبارک فجر همایش پیاده روی خانواده  در روستای سیرمند  با حضور بسیجیان و مسئولین برگزار شد. به گزارش پیارم  این مراسم از ساعت ۱۴ عصر روز شنبه ۲۱ بهمن  ماه از خانه بهداشت روستای سیرمند آغاز شد و تا مقصد دبیرستان شهید محمد باقر صدر  ادامه داشت. فرمانده سپاه حاجی آباد در ...

پیارم-به مناسبت دهه مبارک فجر همایش پیاده روی خانواده  در روستای سیرمند  با حضور بسیجیان و مسئولین برگزار شد.

به گزارش پیارم  این مراسم از ساعت ۱۴ عصر روز شنبه ۲۱ بهمن  ماه از خانه بهداشت روستای سیرمند آغاز شد و تا مقصد دبیرستان شهید محمد باقر صدر  ادامه داشت.
فرمانده سپاه حاجی آباد در حاشیه این مراسم ، طی سخنانی ضمن بزرگداشت  ایام الله دهه فجر و تشکر از برگزار کنندگان این همایش در جمع بسیجیان سیرمندی اظهار کرد: ارزش و اهمیت ورزش به قدری است که مقام معظم رهبری نیز به دفعات زیاد نسبت به گسترش و تداوم ورزش در جامعه تاکید داشته‌اند.
سرگرد سالاری افزود: هدف از برپایی این همایش ایجاد نشاط و سلامتی و تقویت روحیه تندرستی در بین بسیجیان و همگانی کردن فرهنگ ورزش بود.
وی اظهار کرد: در پایان این مراسم پس از تجدید بیعت بسیجیان شرکت کننده با شهدا و آرمان های امام راحل، به ۲۰ نفر از بسیجیان شرکت کننده به قید قرعه جوایزی اهداشد.
در این همایش پیاده روی که از سوی تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج حاجی آباد با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد برگزار شد جوایز ویژه ای از جمله دوچرخه ، چرخ خیاطی ، لوازم ورزشی و غیره به برندگان در این قرعه کشی اهدا شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2988

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.