پیارم- مراسم جشن پیروزی انقلاب در حوزه بسیج صاحب زمان(عج) فارغان با حضور بسیجیان و جانشین فرمانده سپاه حاجی آباد  برگزار گردید.   به گزارش خبرنگار پیارم ، جانشین فرمانده ناحیه بسیج حاجی آباد در جمع بسیجیان شهر فارغان ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر افزود: وحدت و همدلی برای مقابله با توطئه های ...

پیارم- مراسم جشن پیروزی انقلاب در حوزه بسیج صاحب زمان(عج) فارغان با حضور بسیجیان و جانشین فرمانده سپاه حاجی آباد  برگزار گردید.

 

به گزارش خبرنگار پیارم ، جانشین فرمانده ناحیه بسیج حاجی آباد در جمع بسیجیان شهر فارغان ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر افزود: وحدت و همدلی برای مقابله با توطئه های دشمن لازم و ضروریست.
حجت امیری کیا در ادامه افزود: اگر امروز بتوانیم اقتصاد مقاومتی را فرهنگ سازی و نهادینه کرده و پایه های فرهنگ اقتصاد مقاومتی را تثبیت نماییم از تحریم های دشمنان با سلامت و عزت عبور خواهیم کرد.
امیری گفت: امام (ره) و شهدا طلایه داران تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایران هستند و در دهه مبارک فجر بایستی به عظمت آنها پرداخته شود.
امیری گفت: مردان آهنین به برکت دین و ایمان و اعتقاد توانستند سد آهنینی که دشمن برای جلوگیری از حاکمیت اسلام و انقلاب اسلامی ایجاد کرده بود را بشکنند.
وی همچنین لزوم اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و مقایسه آن با خدمات قبل از انقلاب را مورد تاکید قرار داد.
وی در ادامه اظهار داشت : در واقع دشمن، ایران را ایران شاهنشاهی میخواست نه ایران اسلامی چرا که زیر بیرق ایران شاهنشاهی میتوانست به منافع و مقاصد شوم خود برسد . به اذعان دشمنان نظام ، اگر انقلاب به پیروزی نمی رسید ایران سکوی پرتابی میشد برای رسیدن به همه منافع و اهداف دشمنان نظام همانطوریکه در دهه ها و صدهای گذشته شاهد آن بودیم اما به فضل الهی این چنین نشد و خدا را بر این نعمت بزرگ شاکریم .
وی افزود : دشمن همواره سعی کرده است تا با برنامه ریزی اهداف شوم خود را جلو ببرد و به ملت و نظام مقدس ایران اسلامی ضربه وارد نماید.دشمن در حقیقت می خواهد حافظه تاریخی ما را پاک نماید. وقتی تاریخ را مرور میکنیم می بینیم خون های بسیاری برای به ثمر نشستن نهال انقلاب به زمین ریخته شده است . دشمن در واقع می خواهد باورها و ارزشهای دینی و اصولی که ما بدان پایبند هستیم از ما بگیرد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2987

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.