پیارم:درراستای طرح  دادن مسئو لیت ادارات به روسای شورای دانش آموزی مدارس روز گذشته به صورت نمادین ۴۰ نفراز روسای شورای دانش آموزی مدارس به جای روسای ادارات انجام وظیفه نمودند. به گزارش خبرنگار پیارم، این طرح که به پیشنهاد اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد و به همت وپیگیری های مستمرفرمانداری و همکاری ...

پیارم:درراستای طرح  دادن مسئو لیت ادارات به روسای شورای دانش آموزی مدارس روز گذشته به صورت نمادین ۴۰ نفراز روسای شورای دانش آموزی مدارس به جای روسای ادارات انجام وظیفه نمودند.

به گزارش خبرنگار پیارم، این طرح که به پیشنهاد اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد و به همت وپیگیری های مستمرفرمانداری و همکاری روسای ادارات شهرستان انجام شد  دانش آموزان یک روز قبل با شرکت در جلسه روسای ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری ضمن آشنایی با روسای ادارات با شرح وظایف و نحوه ی فعالیت های آنان نیز آشنا شدند.
رئیس اداره آموزش وپرورش هدف از انجام این طرح را ایجاد انگیزه و تقویت روحیه خود باوری در دانش آموزان عنوان کرد.
مهدی سالاری اجرای این طرح را حرکتی در راستای تحقق سند تحول بنیادین دانست و بیان داشت این طرح برای اولین با در سطح شهرستان اجراشده است .
فرماندار حاجی آباد نیزبه عنوان مجری این طرح گفت:فراهم آوردن زمینه اشتغال دانش آموزان به صورت نمادین در مشاغل مختلف اداری ضمن آشنایی با نحوه ی فعالیت ادرات می تواند در قانونمند شدن دانش آموزان نیز  موثر باشد
بهرام پور اشرف اعلام داشت: اجرای این طرح همکاری و همراهی روسای ادارات رامی طلبید که به لطف خدا و تعامل بسیار خوب ادارات حاجی آباد با آموزش و پرورش باعث شد این طرح به خوبی اجرا شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2986

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.