امام جمعه حاجی آباد گفت: امروز روز وحدت است و اختلاف معنا ندارد وحدت مسئولان نظام بخصوص سران قوا خواست همه مردم است.   به گزارش خبرنگار پیارم: حجت الاسلام و المسلمین روح الله مختاری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: در شرایطی که دشمنان بر علیه اسلام و انقلاب ید ...

امام جمعه حاجی آباد گفت: امروز روز وحدت است و اختلاف معنا ندارد وحدت مسئولان نظام بخصوص سران قوا خواست همه مردم است.

 

به گزارش خبرنگار پیارم: حجت الاسلام و المسلمین روح الله مختاری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: در شرایطی که دشمنان بر علیه اسلام و انقلاب ید واحده شده اند تمام مسئولین هم باید ید واحده شوند.
وی با بیان اینکه اختلاف زمینه توقف کشور است اظهار داشت: اگر اختلافی بین مسئولین ارشد نظام است باید بین خودشان حل و فصل کنند نباید این اختلافات را علنی کنند.
مختاری ادامه داد: به فضل خدا ملت هشیار گاهی اوقات از مسئولین پیشی می گیرند چون به حرف مقام معظم رهبری هستند برخی از مسئولین باید از ملت یاد بگیرند.
خطیب جمعه حاجی آباد در بخش دیگری از سخنانش ۲۲ بهمن را سر آغاز پیروزی مستضعفان بر مستکبران دانست و افزود: ما ملت بیدار و فهیم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲بهمن ثابت می کنیم که توطئه ها، تحریم ها و خباثت های شما دشمنان هیچ تاثیری نگذاشته است و درس بزرگی را شما خواهیم داد.
وی با اشاره به بیانات اخیر رهبری در جمع هوا نیوز در خصوص مذاکره با آمریکا بیان داشت: در شرایطی که تحریم ها را تشدید کنید پیشنهاد مذاکره معنا ندارد عمل شما سرا پا دشمنی و سوء نیت است کسی که می خواهد ارتباط برقرار کند باید حسن نیت نشان دهد.
نماینده ولی فقیه حاجی آباد خاطر نشان کرد: ملت ما دست شما را خوانده است و امروز شعار عزت ما شعار مرگ بر آمریکاست.
وی در پایان افزود: حضور پر شور مردم همیشه در صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن تکلیف شما را مشخص خواهد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2980

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.