بندرعباس- معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه گفت: ایران با پیگیری ارزش های اسلامی و آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی در قوی ترین موقعیت سیاسی خویش قرار دارد. به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار ایرنا؛ بهروز کمال وندی عصرپنج شنبه در هفتمین روز از دهه فجر انقلاب در مراسم مهمانی لاله ...

بندرعباس- معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه گفت: ایران با پیگیری ارزش های اسلامی و آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی در قوی ترین موقعیت سیاسی خویش قرار دارد.

به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار ایرنا؛ بهروز کمال وندی عصرپنج شنبه در هفتمین روز از دهه فجر انقلاب در مراسم مهمانی لاله وغبارویی و عطر افشانی مزار شهدا بندرعباس، افزود: دلیل این موضع ایستادگی، اصرار و تاکید ملت مسلمان ایران بر آرمان های دینی است که اگر واقع گرا باشیم و آرمانگرایی را کنار بگذاریم شاید بسیاری از مسائل متفاوت باشد.

وی ادامه داد: در آن صورت به جایگاه کنونی ملت بزرگ و قدرتمند ایران در جهان نمی رسیدیم، همچنین سخن مردم ایران حرف دل بسیاری از کشورهای جهان است، حتی کشورهایی که به ظاهر شاید آنها را در جمع کشورهای غربی ببینید.

کمال وندی ابراز کرد: زمانی که با مردم و دولتمردان کشورهای مختلف از امریکای لاتین تا اندونزی صحبت می کنیم دلشان می خواهد حق حاکم باشد.

وی با اشاره به اینکه پرچم حق را شهداء جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی به دست گرفته اند، اظهار کرد: این پرچم در حال رسیدن به اوج قله های خویش است.

کمال وندی در پایان خاطر نشان کرد: روزی فرا می رسد که بتوانیم به همه دنیا بگوییم انقلابی که ۳۴ سال پیش بنیانگذار ایران اسلامی آغاز کرد برای بشریت بوده و به امید خدا ودعای شما آن روز دور نیست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2979

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.