استاندار هرمزگان گفت: با توجه به برگزاری همزمان انتخابات شوراها و ریاست جمهوری، حجم عظیمی از نیرو و امکانات برای برگزاری این رویداد لازم است که از همین رو دستگاه‌ها باید از الان خود را آماده کنند. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس ابراهیم عزیزی در نشست شورای اداری هرمزگان اظهار ...

استاندار هرمزگان گفت: با توجه به برگزاری همزمان انتخابات شوراها و ریاست جمهوری، حجم عظیمی از نیرو و امکانات برای برگزاری این رویداد لازم است که از همین رو دستگاه‌ها باید از الان خود را آماده کنند.

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان خواستار آمادگی دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات شد

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس ابراهیم عزیزی در نشست شورای اداری هرمزگان اظهار داشت: امروز یکی از اهداف مهم نظام اسلامی عدالت محوری و مهرورزی است به نحوی که مجموعه دستگاه‌های اداری نیز ساختاری بر همین اساس پیدا کرده‌اند.

وی افزود: تنها می‌توان با توجه به روحیه کار جهادی هماهنگی و اتحاد و وجدان کاری به اهداف نظام دست یافت.

استاندار هرمزگان بیان کرد: جشنواره شهید رجایی به دنبال نهادینه‌سازی وجدان کار در ادارات و سازمان‌هاست.

عزیزی از شهید رجایی به عنوان نمونه بارز از یک مدیر الهی و مردمی یاد کرد و افزود: جشنواره‌ای که به نام وی پایه‌گذاری شده است نیز در واقع اهداف خاصی را پیرامون تقویت سیستم اداری و خدمت‌رسانی دنبال می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر آمادگی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی خواستار تسریع در پروژه‌های شهری با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و آغاز مسافرت‌ها شد.

به گفته عزیزی طی روزهای پایانی سال بنا بر نیازها، مردم انتظار دارند در حوزه بازار نیز وضعیت مناسبت‌تر و بهبود یابد. از همین روز کنترل بازار، تأمین و توزیع به موقع اقلام کالاهای اساسی باید از روند مناسبی برخوردار باشد.

استاندار هرمزگان در ادامه با بیان اینکه با توجه به فرا رسیدن انتخابات باید تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه خود را برای این رویداد مهم آماده کنند، افزود: در این فضا به بیشترین چیزی که نیاز داریم هماهنگی و همدلی در بین تمام بخش‌های برای پیشبرد امور است.

وی اضافه کرد: برای نخستین بار است که در کشور انتخابات شوراها و انتخابات ریاست جمهوری با هم برگزار می‌شود و این امر مستلزم بسیج و تأمین حجم عظیمی از نیرو و امکانات است.

عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: سفرهای استانی و شهرستانی و همچنین پروژه‌هایی همانند مسکن مهر به عنوان ظرفیت‌های خوبی برای رشد و آبادانی استان محسوب می‌شوند.

استاندار هرمزگان همچنین در ادامه از احتمال حضور مقامات کشوری طی نیمه نخست اسفند در هرمزگان خبر داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2975

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.