پیارم:همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور معاون شرکت آب وفاضلاب روستایی استان ، فرماندار حاجی آباد و جمعی از مسوولان و مردم, طرح آبرسانی به روستاهای بخش احمدی آغاز شد. به گزارش خبرگزاری پیارم, با حضور معاون شرکت آبفا روستایی استان و فرماندار حاجی آباد عملیات آبرسانی به روستای حسن آباد از توابع ...

پیارم:همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور معاون شرکت آب وفاضلاب روستایی استان ، فرماندار حاجی آباد و جمعی از مسوولان و مردم, طرح آبرسانی به روستاهای بخش احمدی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری پیارم, با حضور معاون شرکت آبفا روستایی استان و فرماندار حاجی آباد عملیات آبرسانی به روستای حسن آباد از توابع بخش احمدی شهرستان حاجی آباد به بهره برداری رسید.
بهرام پور اشرف فرماندار حاجی آباد در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: با اجرای کامل این طرح پس از تخصیص اعتبار ۴ روستای بخش احمدی شامل چاله مورت ، ، چاه الیاس، شهرک آبنوغ و باغ چنار با جمعیتی بالغ بر۸۵۰ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.
وی افزود:عملیات آبرسانی به این روستا با صرف هزینه ای بالغ بر۴میلیارد ریال طی مدت ۴ ماه انجام شد که با اجرای این طرح، حدود ۸۰ خانوار ساکن این روستا از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.
معاون شرکت آب و فاضلاب روستایی استان نیز حجم عملیاتی این این  پروژه را حفر یک حلقه چاه عمیق، ۵/۷ کیلو متر خط انتقال و شبکه، ۴ باب حوضچه شیرآلات و اجرای خط ۲۰ کیلو ولت برق به طول ۷۵۰مترعنوان کرد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2958

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.