حاجی آباد:همایش نقش خانواده در شکل گیری انقلاب اسلامی با حضور هیئات مذهبی بانوان و جمعی از خانواده ها در مسجد صاحب الزمان(عج)این شهرستان برگزار شد. به گزارش خبرگزاری پیارم، به مناسبت روز ۱۵بهمن و نامگذاری این روز با عنوان معنویت و پایبندی به ارزشهای اسلامی همایشی از سوی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد  در ...

حاجی آباد:همایش نقش خانواده در شکل گیری انقلاب اسلامی با حضور هیئات مذهبی بانوان و جمعی از خانواده ها در مسجد صاحب الزمان(عج)این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری پیارم، به مناسبت روز ۱۵بهمن و نامگذاری این روز با عنوان معنویت و پایبندی به ارزشهای اسلامی همایشی از سوی اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد  در مسجد صاحب الزمان برگزار شد.

امام جمعه حاجی آباد در این مراسم با تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر گفت: زنان مسلمان ایرانی در پیشگامی و راهبری انقلاب اسلامی بویژه در جریان شکل‌گیری انقلاب و تحولات فرهنگی، اجتماعی جامعه نقش اساسی داشته و به همین دلیل زنان در انقلاب اسلامی ایران از حقوق و تکالیفی در قوانین اساسی و مدنی برخوردار شده‌اند که برگرفته از آموزه‌های دینی است.

حجت الاسلام مختاری افزود: دو دستاورد مهم انقلاب اسلامی برای قشر زنان ایجاد خودباوری و هویت اسلامی است، این دو دستاورد زمینه رشد و تعالی زنان را در جامعه فراهم ساخت و فرصت حضور آنها را در جامعه پررنگ‌تر کرد تا بتوانند به شکل توانمندتری در همه عرصه‌ها قدم بردارند، البته این حرکت‌های متعالی و مثبت باعث تحکیم بنیان خانواده و نقش مادرانه آنها بوده و بعد از انقلاب اسلامی نیز خانواده‌ به عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین نهاد برای رشد و کرامت انسانی مطرح و زن در خانواده به عنوان عنصری انسان‌ ساز معرفی شد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2953

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.