حاجی آباد: همایش انقلاب و پایبندی به ارزشهای اسلامی در مسجد صاحب الزمان(عج) با حضور هیئات مذهبی و رئیس سازمان تبلیغات شهرستان  حاجی آباد برگزار شد. به گزارش پیارم، امام جمعه حاجی آباد در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر با اشاره به اینکه کشور مابا انقلاب امام خمینی(ره) در تمام عرصه ...

حاجی آباد: همایش انقلاب و پایبندی به ارزشهای اسلامی در مسجد صاحب الزمان(عج) با حضور هیئات مذهبی و رئیس سازمان تبلیغات شهرستان  حاجی آباد برگزار شد.

به گزارش پیارم، امام جمعه حاجی آباد در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر با اشاره به اینکه کشور مابا انقلاب امام خمینی(ره) در تمام عرصه ها با اتکال به جوانان رشد چشمگیری داشته است افزود:این روند تعالی و پیشرفت همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد:انقلاب ما عظیم است و متکى به هیچ قدرتى نیست نه قدرت شرق و نه قدرت غرب، انقلاب‏هایى که در دنیا مى‏شود به یکى از این دو ابرقدرت متکى است ولى انقلاب مردم ما انقلابى است متکى به خود مردم، پس مردم باید از پیامدهاى انقلابشان گله نداشته باشند.

وی برخورداری ایران اسلامی از فناورری صلح آمیز هسته ای که به برکت همت و تلاش جوانان کشور به دست آمده است را خاری در چشم دشمنان اسلام توصیف کرد و گفت: امام راحل و عظیم الشان انقلاب اسلامی با ایمان و تکل به خدای باریتعالی روحیه اعتماد به نفس را در جوانان تزریق کردند و هم اکنون جوانان ما یکی پس دیگری قله های علم را فتح می کنند.

حجت الاسلام مختاری در ادامه ، فرستادن موجود زنده به فضا و بازگرداندن سالم آن به زمین توسط جوانان دانشمند ما را مایه افتخار جهان اسلام توصیف کرد و گفت: دشمنان از این همه پیشرفت در کشور ما حیرت زده شده اند و سعی می کنند اهمیت این کار عظیم را مخفی کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2951

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.