حاجی آباد- سرهنگ دهقانی گفت: انقلاب ما با استقامت و ایمان قوی رزمندگان چون توکل کردیم به خداوند متعال ایمان داشتیم  به پیروزی رسیدیم. به گزارش خبرنگار پیارم، مدیر کل حفظ و آثار دفاع مقدس استان هرمزگان در نشستی که با دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد داشتند، با اشاره به فرمایش امام راحل که فرمودند جوانان ...

حاجی آباد- سرهنگ دهقانی گفت: انقلاب ما با استقامت و ایمان قوی رزمندگان چون توکل کردیم به خداوند متعال ایمان داشتیم  به پیروزی رسیدیم.

به گزارش خبرنگار پیارم، مدیر کل حفظ و آثار دفاع مقدس استان هرمزگان در نشستی که با دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد داشتند، با اشاره به فرمایش امام راحل که فرمودند جوانان ما باید همیشه در صحنه حاضر باشند اگر جایی لازم شد که اسلحه بدست بگیرند اسلحه بردارند و اگر نیاز شد قلم در دست داشته با شیم  به دنبال علم ودانش بروند، افزود: مثل فتنه ۸۸ که عده ای می توانستند حرف بزنند ولی سکوت کردند.
وی در ادامه افزود:الان لازم است که در عرصه اقتصاد تلاش کنیم و از تحریم های دشمن هم نهراسیم اگر توکل به خدا و ایمان داشته باشیم تمام تلاشهای ما نتیجه بخش خواهد بود
سرهنگ دهقانی افزود: حضرت امام خمینی (ره) با نیروی ایمان و اعتقاد موجود در جامعه آن روز، جوانان را به دفاع از کشور واداشته و جنگ هشت ساله را به فرصتی برای کشور تبدیل کردند.
دهقان اذعان داشت: دنیا قدرت اعتقادات و باورهای مردم و نفوذ ولایت‌فقیه در دل مردم را درک نمی‌کرد و نمی‌دانست قدرت نرم را نمی‌توان با لشکرکشی از بین برد، هنر ولایت فقیه و دین بود که بسیج همه جانبه را در کشور به راه انداخت.
دهقانی تاکید کرد: سران استکبار به این نتیجه رسیدند که تمام قدرت جمهوری اسلامی در قدرت نرم آن نهفته و آنها اتحاد و ایمان مردم را از بین می‌بردند.
وی بیان داشت: پس از جنگ تحمیلی دشمن با ابزار فرهنگی به جنگ مردم ما آمد و حضرت امام خامنه‌ای با ادبیات بسیار مناسب در ۲۰  سال گذشته تهاجم فرهنگی را گوشزد کردند.
وی افزود: وقتی جامعه با سئوال‌ها، ابهامات و تردید‌های زیادی مواجه شود، مانند فتنه سال ۸۸ آمادگی لازم برای جنگ خیابانی مهیا می‌شود.
وی تصریح کرد: زمانی در دنیا مظهر قدرتمندی، داشتن سرزمین‌های وسیع و لشگرهای انبوه و قدرت تصرف سرزمین‌ها بود، اما امروز فضای حاکم بر دنیا فرهنگی است و کسی که بتواند ابزارهای پیام و فرهنگ را در اختیار داشته باشد، قدرت اداره دنیا را نیز دارد،به طور کلی مفهوم قدرت و نحوه استفاده از آن تغییر کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2949

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.