حاجی آباد: رئیس دانشگاه آزاد حاجی آباد گفت: نمایشگاه بزرگ عکس شهدا و رویدادهای مهم انقلاب به مناسبت ایام دهه فجر در  این دانشگاه بر پا شده است. محمد حیدری نارمندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم  اظهار داشت: این نمایشگاه  عکس با هدف بزرگداشت شهدا و ترویج تفکر و فرهنگ شهادت در دانشگاه آزاد ...

حاجی آباد: رئیس دانشگاه آزاد حاجی آباد گفت: نمایشگاه بزرگ عکس شهدا و رویدادهای مهم انقلاب به مناسبت ایام دهه فجر در  این دانشگاه بر پا شده است.

محمد حیدری نارمندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم  اظهار داشت: این نمایشگاه  عکس با هدف بزرگداشت شهدا و ترویج تفکر و فرهنگ شهادت در دانشگاه آزاد حاجی آباد بر پا شده و بیش از ۶ عکس و پوستر از شهدای شهرستان حاجی آباد که در عملیات های مختلف دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده اند به نمایش گذاشتند وعکس هایی در زمینه رویدادهای مهم سال ۴۲ به بعد مثل جنگ و دفاع مقدس، تبعید امام، فتنه ۸۸، سربند، چفیه، انتخابات در این نمایشگاه به نمایش در آمده است.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه بزرگداشت  شهدای شهرستان و نیز عکس هایی از  رویدادهای مهم انقلاب است،تصریح کرد: حفظ یاد و خاطره شهدا و زنده نگهداشتن راه و سلوک آنها از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
وی ترویج پیام شهدا به نسل‌های جدید را از دیگر رویکردهای برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر  عنوان کرد.
لازم به ذکر است، این نمایشگاه به مدت یک هفته همه روزه  در دانشگاه آزاد دایر است و به همت دانشجویان دانشگاه برپاشده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2948

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.