حاجی آباد: مهندس بامری  معاون  استاندار هرمزگان در جلسه شورای اداری شهرستان حاجی آباد  اظهار داشت: دشمن امروز صلابت و اقتدار این ملت را نشانه گرفته تا بتواند بیش از هر زمان دیگر به اهداف شوم خود دست یابد که صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش‌رو همه این فتنه‌گری‌ها را خنثی کرده و مقاصد ...

حاجی آباد: مهندس بامری  معاون  استاندار هرمزگان در جلسه شورای اداری شهرستان حاجی آباد  اظهار داشت: دشمن امروز صلابت و اقتدار این ملت را نشانه گرفته تا بتواند بیش از هر زمان دیگر به اهداف شوم خود دست یابد که صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش‌رو همه این فتنه‌گری‌ها را خنثی کرده و مقاصد دشمن پلید را برملا می‌کند.

به گزارش خبرنگار پیارم، مهندس بامری، ۲۲ بهمن را اوج اعتماد و پشتیبانی مردمی از نظام دانست و ادامه داد: هر روز که از عمر این نظام می‌گذرد بر برگ افتخارات آن افزوده می‌شود، چرا که این ملت همچون دهه اول انقلاب در تحقق شعرهای آرمانی اسلام پایدار بوده و مقاومت می‌کنند.
وی در ادامه سخنان خود با گرامیداشت دهه فجر انقلاب ، دهه فجر را عزت و عظمت اسلام دانست و گفت: باید تلاش کنیم آرمان ها و ارزش های انقلاب را که خون های پاکی در این راه ریخته شد به نسل جوان انقلاب تبیین و تشریح کنیم.
وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه دشمنان انقلاب تلاش گسترده ای برای دلسرد کردن مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن دارند، افزود: حضور پرشور و گسترده مردم و مسوولان در این راهپیمایی توطئه های دشمنان را نقش بر آب خواهد ساخت
معاون سیاسی استاندار هرمزگان، اعمال تحریم های مختلف دشمنان علیه ملت ایران را به علت مخالفت با اصل حکومت دینی در نظام و با هدف ضربه زدن به مردم در مسائل مختلف معیشتی دانست و تصریح نمود: دشمنان اسلام و انقلاب به خوبی می دانند که اگر ملت ایران در ریل پیشرفت و شکوفایی قرار گیرد هیچ عاملی توانایی جلوداری آن را نخواهد داشت و بدین طریق می خواهند با دسیسه های خود جلوی این شکوفایی و موفقیت را بگیرند.
وی با اشاره به  تمام دستگاه های اجرایی باید با تمام قوا در برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر و ایجاد زمینه برای حضور حداکثری مردم در این مراسم مشارکت داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به تقارن دهه فجر با هفته وحدت، خواستار استفاده از تمام ظرفیت ها برای ارتقای بیشتر وحدت میان تشیع و تسنن در استان شد.بامری خواستار اجرای برنامه های خلاقانه در دهه فجر به منظور جذب بیشتر جوانان شد و افزود: برنامه های دهه فجر باید موجب افزایش سطح بصیرت در مردم شود.

دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: در این فرصت باید برای مردم، بویژه جوانان باید تبیین شود که کجا بودیم و به کجا رسیده ایم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان گفت: به برکت انقلاب اسلامی، امروز ایران اسلامی از جایگاه خطیری در جهان و در تعیین معادلات جهانی برخوردار است و مورد حمایت مسلمانان و غیر مسلمانان قرار دارد.

وی در پایان از پروژ‌ه‌های خوب شهرستان حاجی‌آباد به ویژه بلوار خلیج فارس که در ورودی استان هرمزگان است و با کم‌ترین هزینه به بهره‌برداری رسید استقبال کرد و از فرماندار و شهرداری و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار حاجی‌آباد نیز در ادامه گفت: همزمان با دهه مبارک فجر تعداد ۳۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۶۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید که امروز تنها شش پروژه افتتاح شد.

بهرام پوراشرف حاکمیت اسلام بر پایه ولایت را از نخستین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و افزود: سرنگونی استبداد شاهنشاهی، ارتقا بینش سیاسی فرهنگی مردم،‌ مقابله با تهاجم، محرومیت زدایی و بازسازی اقتصاد تک محصولی از دیگر دستاوردهای نظام اسلامی است.

وی راه‌اندازی چهار مرکز آموزش عالی در شهرستان، لوله‌کشی آب شرب در اکثر روستاها و احداث راه‌های روستایی و برق و تلفن را از دستاوردهای انقلاب اسلامی در این شهرستان عنوان کرد.

پوراشرف از اتحاد و همبستگی مسئولان اجرایی در این شهرستان ابراز رضایت و خاطرنشان کرد: با تعامل و همکاری بسیاری از کارها را انجام می‌دهیم و با نگاه عالمانه به سوی پیشرفت و ترقی پیش می‌رویم.

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2942

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.