حاجی ٱباد: همزمان با سومین روز از دهه فجر نخستین کارخانه آجر سفال در حاجی‌آباد آغاز به کار کرد. به گزارش خبرنگار پیارم ، در سومین روز از دهه مبارک فجر هفت طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال با حضور معاون سیاسی امنیتی  استاندار هرمزگان در حاجی‌آباد افتتاح شد.بهره‌‌برداری از ۳۰۰ واحد ...

حاجی ٱباد: همزمان با سومین روز از دهه فجر نخستین کارخانه آجر سفال در حاجی‌آباد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار پیارم ، در سومین روز از دهه مبارک فجر هفت طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال با حضور معاون سیاسی امنیتی  استاندار هرمزگان در حاجی‌آباد افتتاح شد.
بهره‌‌برداری از ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی با اعتبار ۳۰ هزار میلیارد ریال،‌ افتتاح پایگاه امداد جاده‌ای و افتتاح خط انتقال آب از چاه شماره دو با مخزن دو هزار متر مکعبی از جمله این پروژه‌ها در حاجی آباد بود.
آغاز به کار نخستین کارخانه آجر سفال در استان با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۳ نفر از پروژه‌های مهمی بود که امروز به بهره‌برداری رسید.
این کارخانه در ۳۰ کیلومتری محور تزانزیتی شمال حاجی‌آباد احداث شده و سالیانه ۱۰۵ هزار تن آجر سفال تولید می‌کند.
همچنین بلوار خلیج فارس به طول یک هزار و ۷۰۰ متر و مساحت کل ۳۰ هزار متر مربع که شامل ۶ هزار متر مربع چمن‌کاری و کاشت ۲۰۰ نفر انواع نخیلات،‌۶۰۰ اصله نارنج و ۲ هزار و ۵۰۰ شمشاد زینتی، گل و روشنایی است یکی دیگر از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی در این شهرستان بود.
حمیدرضا نصیری شهردار حاجی‌آباد در مراسم افتتاح بلوار خلیج فارس گفت: برای احداث این بلوار بالغ بر ۷ میلیارد ریال با همکاری شهرداری، اداره راه و ترابری، ‌آبفا شهری و روستایی و فرمانداری هزینه شده است.
وی افزود: بلوار مذکور ورودی استان هرمزگان بوده که خواسته به حق مردم استان و حاجی‌آباد بوده است. افتتاح پارک مدرس و نصب پرچم از دیگر پروژه‌های شهرداری بود.
گل‌محمد بامری معاون استاندار هرمزگان در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه‌ها در حاجی‌آباد ضمن گرامیداشت دهه فجر بهره‌برداری از این طرح‌ها را سبب شکوفایی و توسعه منطقه دانست و گفت: همت برای راه‌اندازی چنین طرح‌هایی خود نوعی مقابله با تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2941

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.