امام جمعه موقت حاجی‌آباد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: در حال حاضر مهمترین کار مسئولین تامین و پرداختن به معیشت مردم است. به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت‌الاسلام اسماعیل فوادیان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: با تبعید امام راحل به ترکیه ایشان توانست در همین یک سال ...

امام جمعه موقت حاجی‌آباد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: در حال حاضر مهمترین کار مسئولین تامین و پرداختن به معیشت مردم است.

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت‌الاسلام اسماعیل فوادیان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: با تبعید امام راحل به ترکیه ایشان توانست در همین یک سال کتاب فقهی تحریر‌الوسیله به نگارش درآورد.
وی با اینکه امام خمینی در نجف هم موفق شد شاگردان زیادی تربیت کند، افزود: در نهایت نیز امام  به پاریس تبعید شد که نتیجه‌اش نیروسازی و آگاهی بخشی با ارائه اطلاعیه کار اعلامیه‌ها بود.
امام جمعه موقت حاجی‌آباد ادامه داد: امام در ابتدای ورودش به بهشت زهرا رفت که بگوید خانه واقعی ما اینجاست و ضمن هم‌دردی با خانواده شهدا، مبارزه بر علیه نظام دیکتاتوری شاهنشاهی هم از کنار مرقد شهر آغاز کند.
فوادیان، ۱۴ بهمن روز فناوری فضایی را تبریک گفت و افزود: پرتاب کاوشگر  پیشگام به فضا باعث غرور و سرافرازی ملت ایران شد.
وی در پایان واکنش دشمنان به این موفقیت فضایی را طبیعی دانست و بیان داشت: در چنین شرایطی اگر واکنشی نشان نمی‌دادند ما شک می‌کردیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2939

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.