حاجی آباد- اباذر سالاری از افتتاح نمایشگاه ترجمه تصویری قرآن کریم با موضوع “معاد و قیامت” در حاجی آباد خبر داد. سرگرد سالاری فرمانده سپاه حاجی آباد در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم، افزود: این نمایشگاه با همت فرهنگی  بسیج  سپاه حاجی آباد از ۱۴ بهمن به مدت ۹ روز در سالن تربیت بدنی شهرستان حاجی ...

حاجی آباد- اباذر سالاری از افتتاح نمایشگاه ترجمه تصویری قرآن کریم با موضوع “معاد و قیامت” در حاجی آباد خبر داد.

سرگرد سالاری فرمانده سپاه حاجی آباد در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم، افزود: این نمایشگاه با همت فرهنگی  بسیج  سپاه حاجی آباد از ۱۴ بهمن به مدت ۹ روز در سالن تربیت بدنی شهرستان حاجی اباد بر پا خواهد شد.
سالاری افزود: برگزاری این نمایشگاه ، بهره گیری از زبان هنر  روشی مناسب برای انتقال مفاهیم قرآنی می باشد و با زبان هنر می توان باورها را در انسانها تعمیق وتثبیت بیشتری داد.
وی در ادامه این نمایشگاه با هدف تجسم بهشت و جهنم با استفاده از هنر نقاشی و ترجمه تصویری آیات مرتبط برپا شده است. ودر آن   ۲۰۰ تابلوی طراحی و نقاشی با مفاهیم ترجمه آیات مرتبط با قیامت در معرض دید و استفاده قرار گرفته است. که  بیش از ۱۰۰ تابلوی نقاشی به همراه ۱۰۰ تابلوی توضیح آیات مرتبط به نمایش در آمده است.لازم به ذکر است که در نمایشگاه حاضر آیات برگزیده ای از آیات و روایات مرتبط با قیامت انتخاب شده است.و  تابلوهای مذکور با استفاده از رنگ و روغن خلق شده است.
این نمایشگاه صبحها از ساعت ۹ تا ۱۸ تا ۲۲بهمن ماه در سالن تربیت بدنی اداره تربیت بدنی حاجی آباد  دایر است.
سالاری همچنین از اجرای برخی برنامه‌های فرهنگی در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: در کنار این نمایشگاه، برنامه‌های  دیگرنیز اجرا می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2936

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.