حاجی آباد- حجت امیری کیاجانشین فرمانده ناحیه بسیج حاجی آباد در جمع جهادگران دانشجوی و مردم روستای کشکوئیه گفت:، با نهادینه شدن فرهنگ جهادی در بین دانشجویان بسیاری از مشکلات منطقه حل می‌شود. به گزارش پیارم امیری کیا، هدف از برگزاری اردوهای جهادی را محرومیت‌زدایی و تربیت نیروهای جهادی هم‌تراز با انقلاب اسلامی عنوان و ...

حاجی آباد- حجت امیری کیاجانشین فرمانده ناحیه بسیج حاجی آباد در جمع جهادگران دانشجوی و مردم روستای کشکوئیه گفت:، با نهادینه شدن فرهنگ جهادی در بین دانشجویان بسیاری از مشکلات منطقه حل می‌شود.

به گزارش پیارم امیری کیا، هدف از برگزاری اردوهای جهادی را محرومیت‌زدایی و تربیت نیروهای جهادی هم‌تراز با انقلاب اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: این اردوها بر اساس رهنمود رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور دانشجو در چهار عرصه دین، علم، سیاست و خدمت‌رسانی، شکل گرفته است.
امیری کیا اجرای برنامه‌های عمرانی (ساخت مسجد)، فرهنگی، آموزشی، از برنامه‌های گروه جهادی دانشجویی در روستای کشکوئیه و با بیان اینکه این برنامه‌ها با استقبال خوب مردم روستا مواجه شده است افزود: تلاش ما تحقق شعار «هر ایرانی یک جهادگر» است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2934

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.